Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
wel ik heb m'n sabel en mauser verkocht é =€€€€
ja guide ND= no decal
jr wat moet ik nu nog hebben;
veldfles, helm, jas, broek schoenen, zo stukken voor aan de enkels en mischien koop ik nog skies, ik wetiemand die er verkoopt
Mijn buur heeft nog een originele XX 100% ORIGINELE XX GJ HELM te koop met de EDDE*LWE*SS OP! Laatste kans!
sander vw schreef:wel ik heb m'n sabel en mauser verkocht é =€€€€
ja guide ND= no decal
veldfles, helm, jas, broek schoenen, zo stukken voor aan de enkels en mischien koop ik nog skies, ik wetiemand die er verkoopt
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
sander vw schreef:wel ik heb m'n sabel en mauser verkocht é =€€€€
ja guide ND= no decal
Heeft nog een mauser nodig .
Enkelstukken en beenwindsels hebben ze gedragen, zelf heb ik de zo geheten "slopsokken", speciale gebirgsjäger gamaschen.
Ik denk dat de post van jr. gewoon totaal off-topic was, gelieve daar niet te diep op in te gaan zoodat we niet teveel afdwalen.
Ga je die Zeltbahn trouwens op het sturmgepack, op de koppel of rugzak zetten of ga je hem uitgevouwen om de pop doen? In het eerste geval had je er goedkoper vanaf kunnen zijn.
Inderdaad, komaan zeg een: " XX 100% ORIGINELE XX GJ HELM te koop met de EDDE*LWE*SS " bestaat helemaal niet en is Marktplaats (voor de Nederalanders)-koek.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Zeer mooie muts sander! (Mooi in de zin van: hij ziet er mooi uit. Ik ga me niet bemoeien met orginaliteit etc..)
Ik weet niet of je pakketje al op de bus is, zo niet: Vraag de verkoper ofdat hij een hele lage prijs op het pakketje zet zodat de extra kosten aan de grens binnen de perken blijven..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.