Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kan iemand me uitsluitsel geven of dit foto's zijn van Fallschirmjaegers ? Moet wel te zien zijn aan de uniformen (ok ok, ze lopen wel veel in bloot bovenlijf ). Zou heel goed kunnen dat het gewone Luftwaffe soldaten zijn !
De laatste link met foto's zijn volgens mij in frankrijk genomen. Ik ben volgens mij een keer bij dat eilandje met die kerk geweest . Ik zal is kijken of ik die foto's kan vinden die ik toen gemaakt had.
Ik denk trouwens ook dat je op de laatste link die foto helemaal rechts boven ook een FJ helm hangt, het kan ook zijn dat dit het vooraanzicht is van een gewone staalhelm, maar die rand lijkt me FJ. Maar op diezelfde pagina links onder zie je wel weer een Stahlhelm .
Stravers schreef:Ik denk trouwens ook dat je op de laatste link die foto helemaal rechts boven ook een FJ helm hangt, het kan ook zijn dat dit het vooraanzicht is van een gewone staalhelm, maar die rand lijkt me FJ. Maar op diezelfde pagina links onder zie je wel weer een Stahlhelm .
Inderdaad, dat is de helm die ik bedoelde, op de Zeltbahn. Ik maak er direct een nog iets grotere scan van.
Lijkt inderdaad een fallschirmjäger helm, in combinatie met de donkere broeken (vermoedelijk graublau), is de kans groot dat het hier om een Fallschirmjäger foto gaat.
Ik zie ook een foto van Parijs?
Overigens, op de Mont-saint-Michel staat een abdij, geen kerk. Maar voor iedereen hier begint te vertellen dat hij het ook heeft bezocht denk ik dat we daar maar beter over kunnen ophouden.....
Thx Peter.
Nu lijkt het mij dat als die ene foto een FJ foto is, dat die andere foto's van de "camping" ook FJ zouden moeten zijn. Misschien kan iemand dat bevestigen.
En wat zijn die lichte uniformen op de eerste foto ?