Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
van die foto wel, maar ik zou zou nog niet al te zeker van zijn, eerts wat detail foto's en 1 van de binnenkant, als alles goed is is dit een mooie prijs!
Jurryt schreef:Bedankt Johan... Alleen helaas ben ik nog niet echt begonnen hier aan. Eerst het 1 en ander voor elkaar krijgen. Ik wil eerst dan "goedkoop beginnen" (Uitrusting) dus niet direct jas.
Toch bedankt!
Ook de uitrusting is vandaag de dag niet echt goedkoop meer te noemen Jurryt, er zijn bepaalde uitrustingstukken die je mogelijk meer gaan kosten dan de overjas.
Jurryt schreef:Oja? Welke stukken zal me dan meer gaan kosten?
Paar goede manschappen laarzen, Y riemen lopen qua prijs ook aardig op en maar niet te spreken over een deco K98 karabijn.
Zijn allemaal dingen die de prijs van een mantel naderen of zelfs meer kosten.
nou jurryt ik ben van mening als je een goedkoop item tegenkomt en je zou het mogelijk kunnen betalen doe het dan gewoon en leg het opzij tot je het kan gebruiken voor op de pop want 200 euro is niet echt veel voor zo een jas kheb ze al voor meer zien staan op een grote beurs hoor
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
ja.. Ik zou het wel willen kopen Marc, graag zelfs! Alleen ik moet nog steeds 55 euro voor ID kaart betalen. en dan sta ik nog niet eens meer 100 euro.... Ik moet nodig werk zoeken.