Dat is nog geen argument om te zeggen dat het om een fake gaat!gilles schreef:Dat je dan zeker 2x zoveel moet opassen ! !
Er bestaan tegenwoordig meer fakes dan echte
helm
- gilles
- Lid
-
- Lid
Moet ik hier nog serieus op ingaangilles schreef:Dus als ik de opinie vraag over een 20 juli wb dat op ebay staat met crappy pics enz. weet jij nog altijd niet of het een echte of een fake is? !

Je vergelijkt natuurlijk appels met peren !!
M40 helmen met dubbele decals zijn met duizenden geproduceerd. Ook voor Kriegsmarine. Hoeveel er daar nog van over zijn is natuurlijk een goede vraag. Echter................zo zeldzaam als jij stelt dat ze zijn..........zijn deze helmen niet.
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
- Guido
- Lid
Ernst-H schreef:Moet ik hier nog serieus op ingaangilles schreef:Dus als ik de opinie vraag over een 20 juli wb dat op ebay staat met crappy pics enz. weet jij nog altijd niet of het een echte of een fake is? !
![]()
Je vergelijkt natuurlijk appels met peren !!
M40 helmen met dubbele decals zijn met duizenden geproduceerd. Ook voor Kriegsmarine. Hoeveel er daar nog van over zijn is natuurlijk een goede vraag. Echter................zo zeldzaam als jij stelt dat ze zijn..........zijn deze helmen niet.
je was me voor. want mijn reactie was bijna identiek aan die van jou
- gilles
- Lid
-
- Lid
Waar het om gaat gilles is het volgende:
- Perfecte "stone-mint" helmen duiken nog steeds op !
- Originele helmen, met decals etc, worden nog steeds wel eens verkocht voor de prijs van schroot,....gewoon omdat de verkoper niet weet wat ie heeft !
- Argumenten moeten gebaseerd zijn op feit en niet op fictie. Met deze foto's zou elke, 100% originele, helm er nep uitzien.
-etc
einde discussie
- Originele helmen, met decals etc, worden nog steeds wel eens verkocht voor de prijs van schroot,....gewoon omdat de verkoper niet weet wat ie heeft !
- Argumenten moeten gebaseerd zijn op feit en niet op fictie. Met deze foto's zou elke, 100% originele, helm er nep uitzien.
-etc
einde discussie
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
- gilles
- Lid
- Guido
- Lid
Ernst-H schreef:Waar het om gaat gilles is het volgende:
-etc
einde discussie
Amen
- Guido
- Lid
- gilles
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
ja, ik zou dat eerst ook vragen...
Gilles, je bent wel heilig overtuigd dat het om een replica gaat? Ik ken iemand die heeft een originele M40 SS helm, wel 1 decal, maar in een echte super staat. Originele decal etc etc. Ook ik vond dit verdacht, maar hij bleek 100% origineel te zijn.... Dus het KAN zijn dat de helm gewoon origineel is.
Gilles, je bent wel heilig overtuigd dat het om een replica gaat? Ik ken iemand die heeft een originele M40 SS helm, wel 1 decal, maar in een echte super staat. Originele decal etc etc. Ook ik vond dit verdacht, maar hij bleek 100% origineel te zijn.... Dus het KAN zijn dat de helm gewoon origineel is.
- gilles
- Lid