hallo,
ik ben sinds kort bezig met het schrijven van een boek over de Tweede Wereld oorlog aan duitse zijde. Ik zoek alleen nog foto's van onder andere hoge officieren van de luftwaffe, wehrmacht, ss enz.
heeft er daarom iemand intresse om zijn foto's in een boek te laten publiceren. Ik ben bereid om voor de foto's te betalen.
GR. Jeffrey
foto's voor boek
-
- Lid
-
- Lid
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
- gilles
- Lid
- Miesjel
- Lid
LAHsoldier als je iets speciefiekere criteria hebt voor 'duidelijke foto's van gewone soldaten, en van het gevecht' kan ik kijken of ik iets heb wat je gebruiken kunt.
Roel en Gilles zullen je mogelijk wel van dienst kunnen zijn met foto's van hooggeplaatste duitsers.
Roel en Gilles zullen je mogelijk wel van dienst kunnen zijn met foto's van hooggeplaatste duitsers.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.
-
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer:
LAHsoldier, ik heb een verzameling van een 1000-tal foto's, neem maar eens contact op via MSN. Van hoge officieren heb ik niet veel, maar ik heb vast wel ander materiaal dat je zal interesseren.
Grtz Tim
decraenetim@hotmail.com
Grtz Tim
decraenetim@hotmail.com
-
- Lid
wanneer geinteresseerd in foto;s Duitse Politie neem dan contact met me op via mn website of via pm
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --