Hongarije/Bulgarije
- Mooyman
- Lid
Hongarije/Bulgarije
Hier een "goed" voorbeeld wat voor rommel ze tegenwoordig in het voormalige Oostblok verkopen, de bakermat van vele kopie’s.
Hier een kompas wat een goede vriend van me, geen verzamelaar, van een vakantie in Hongarije of Bulgarije voor me mee nam, het enige goede er aan waren zijn oprechte bedoelingen.
misschien dat iemand even een foto voor mij hiervan kan/wil plaatsen?.
Hier een kompas wat een goede vriend van me, geen verzamelaar, van een vakantie in Hongarije of Bulgarije voor me mee nam, het enige goede er aan waren zijn oprechte bedoelingen.
misschien dat iemand even een foto voor mij hiervan kan/wil plaatsen?.
Collector of uniforms of the enemy
- gilles
- Lid
- Brianlinden
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- Brianlinden
- Lid
- earlymb
- Moderator
- Ontvangen: 29 keer
- Contacteer:
Het gebeurt gelukkig nog regelmatig dat er in Oost-Europa nog leuke dingen opduiken. Deze Demag D7 1-ton halftrack is eigendom van een kennis van me. Hij heeft het ding gevonden in een rivier in Litauwen en volledig gerestaureerd. Hij heeft trouwens een aantal Duitse halftracks, die allen bijna mooier dan nieuw zijn.
Grtn
David
Grtn
David
-
- Lid
- Contacteer:
Ziet er goed uit! Die nebelwerfer is ook altijd handig voor in de file natuurlijk.earlymb schreef:Het gebeurt gelukkig nog regelmatig dat er in Oost-Europa nog leuke dingen opduiken. Deze Demag D7 1-ton halftrack is eigendom van een kennis van me. Hij heeft het ding gevonden in een rivier in Litauwen en volledig gerestaureerd. Hij heeft trouwens een aantal Duitse halftracks, die allen bijna mooier dan nieuw zijn.
Grtn
David
- Narcolepticus
- Lid
- Narcolepticus
- Lid
- Mooyman
- Lid
Inderdaad, Peter haalde de foto´s van het vliegtuig kompas en dit rare schepsel wat voor een kompas door moet gaan doorelkaar , fout is inmiddels hersteld.Narcolepticus schreef:ah dit zijn de juiste foto's, want ik zag de vorige foto's al op een andere topic staan en ze werden authentiek genoemd
Hier dus het kompas wat een vriend van me, in alle goede bedoelingen, van een vakantie in Hongarije en Bulgarije voor me mee nam.
Hij vertelde dan ook dat er markten vol met dit spul lag en dat het een paradijs voor de WWII verzamelaar moest zijn .
Collector of uniforms of the enemy
- Brianlinden
- Lid