Iemand intresse?
-
- Lid
Elke ring van dat type die je tegenwoordig ziet is nep.
Ookal staat er van alles netjes ingegraveerd, allemaal nep.
De echte ringen zijn nauwlijks aan te komen. Er is zo'n kasteel in Duitsland of Oostenrijk ofzo waar SS'ers kwamen voor occult gedoe enzo. Ringen van gedode SSérs werden daar heen gebracht.
Zij zijn al jaar en dag op zoek naar originele ringen en tot nu toe nog maar bar weinig gevonden...
Dus ff 2400 ringen opgraven?
Denk het niet hoor....
De echte ringen zijn nauwlijks aan te komen. Er is zo'n kasteel in Duitsland of Oostenrijk ofzo waar SS'ers kwamen voor occult gedoe enzo. Ringen van gedode SSérs werden daar heen gebracht.
Zij zijn al jaar en dag op zoek naar originele ringen en tot nu toe nog maar bar weinig gevonden...

Denk het niet hoor....
- Darryl
- Lid
ik zal hem eens mailen en zeggen dat hij onzin verkoopt .Tank Destroyer schreef:Elke ring van dat type die je tegenwoordig ziet is nep.
Zij zijn al jaar en dag op zoek naar originele ringen en tot nu toe nog maar bar weinig gevonden...![]()
![]()
Denk het niet hoor....
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
- Peter M
- Lid
Zoals al gezegd: het kasteel van Wevelsburg, getuigenissen verhalen over een kist met duizende (of honderde) ringen die de grond werd gestopt bij het oprukken van de geallieerden.Tank Destroyer schreef:De echte ringen zijn nauwlijks aan te komen. Er is zo'n kasteel in Duitsland of Oostenrijk ofzo waar SS'ers kwamen voor occult gedoe enzo.
Het verhaal zou in de historische context dus wel kunnen kloppen.
-
- Lid
Deze ringen lagen nooit op voorraad maar werden op bestelling gemaakt. Bestelling enkel mogelijk door de hoogste autoriteit...ofwel Himmler zijn kantoor. Gravering werd tijdens productie aangebracht.Giel schreef:Normaal gezien kunnen die ringen toch nog niet gegraveerd staan als ze in voorraad gelegen hebben.
Deze hoeveelheden zijn theoretisch mogelijk aangezien deze erenringen moesten worden teruggegeven aan de ss indien de ontvanger ervan kwam te overleden............(iets wat tijdens WO2 meer regelmaat dan uitzondering was natuurlijk

Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
- Mooyman
- Lid
Durf te betwijfelen of je ooit antwoord zal krijgen en denk ook dat dat de opzet van deze advertentie is, waarschijnlijk iemand die om wat aandacht verlegen zitsander vw schreef:ik heb ok al geprobert voor eentje in handen te krijgen, maar ik krijg geen mail terug[/i]

Collector of uniforms of the enemy
-
- Lid
- Contacteer:
Kzal ook eens een advertentie als dat plaatsen, "Ik ben in een bos in Duitsland in een gat gevallen en blijkbaar was dit een toegang naar een geheim depot voor Tiger tanks, ik heb er welgeteld zo'n 369 gevonden. Wat moet ik nu doen?"
Yeah right,
Jr.
Yeah right,
Jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
- gilles
- Lid
-
- Lid
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ik denk tot je dan naar Marktplaats.nl kunt gaan,daar komen wel eens vaker van dat soort ''vondsten'' voor 

Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Brianlinden
- Lid