Wat moet een steelhandgranaat kosten?
-
- Lid
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
- Devilmorfose
- Lid
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
ik zie het zo voor me! Terug ontopic: toen ik eentijdje terug in België was hadden ze genoeg reprosteelgranaten maar ook echte te koop ( waren wel rookgranaten.. ). De repro's kosten geen drol zal ik maar zeggen en ze zien er goed uit! Ik dacht aanvankelijk dat ze echt waren totdat ik ze vast hield, ze bleken 100% uit hout te bestaan! Rij even naar het mooie Belgenland zou ik zeggen en bezoek wat musea, daar in de souvenirwinkels heb je vanalles liggen.Jelle H. schreef:Eigenlijk moest je in drie delig pak met 20 van die nep-granaten om je middel in Amsterdam gaan lopen ofzo.. Kijken hoe lang je het vol kan houden.. (H)
Daar is 'ie weer!
- Maj.Cain
- Lid
- Contacteer:
Ik geloof dat je zo'n een houtenhandgranaat wel mag hebben als de achterkant van de kop is afgevlakt!!??
Dus je ziet dan meteen dat het om een stuk hout gaat.
Ik heb dit ook maar van anderen gehoord , ik heb zelf een mills handranaat die aan een kant helemaal open is gemaakt dwars door het midden, helemaal onklaar gemaakt, en een agent in mijn streek had gezegd dat dat niet strafbaar was, en de steelhandgranaat mitst helemaal afgevlakt aan 1 kant en deels door het midden is dus ook toegestaan.
Als ik dit bij het verkeerde eind heb dan vraag ik of de agent in ons midden GvdBor geloof ik, het kan uitleggen??
Hoe zit het nou precies met die wetgeving, zou u mij/ ons dat kunnen vertellen?
Mvgr,
Maj.Cain
Dus je ziet dan meteen dat het om een stuk hout gaat.
Ik heb dit ook maar van anderen gehoord , ik heb zelf een mills handranaat die aan een kant helemaal open is gemaakt dwars door het midden, helemaal onklaar gemaakt, en een agent in mijn streek had gezegd dat dat niet strafbaar was, en de steelhandgranaat mitst helemaal afgevlakt aan 1 kant en deels door het midden is dus ook toegestaan.
Als ik dit bij het verkeerde eind heb dan vraag ik of de agent in ons midden GvdBor geloof ik, het kan uitleggen??
Hoe zit het nou precies met die wetgeving, zou u mij/ ons dat kunnen vertellen?
Mvgr,
Maj.Cain
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
http://www.156PARA.com
- Tim98
- Lid
Re: Wat moet een steelhandgranaat kosten?
Een originele oefen steelhandgranaat is volgens mij wel legaal?
Want het gaat dan toch om een originele exercitie.
Want het gaat dan toch om een originele exercitie.
Gezocht spullen en foto's uit omgeving Deventer ook informatie over waar ik met de detector zou kunnen zoeken
- Jasper J
- Lid
Een 9 jaar oud topic waarom reageer je hier nog op .
Aude Audenda
-
- Lid
Nieuwe trend Jasper haha, ze zoeken steeds oudere topics op!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Overjarig topic, kan gebeuren, niks aan de hand. Wel een slotje
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''