Jullie mening over deze te koop aangeboden Militaria!!??!!
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
"Tussen duur en veel geld zit een wereld van verschil!"
Die stelling vind ik interessant. Ben 'm ook vaker tegengekomen op dit forum. Snappen doe ik het alleen niet helemaal..
Ligt dat eens ff toe antwerpx!
Die stelling vind ik interessant. Ben 'm ook vaker tegengekomen op dit forum. Snappen doe ik het alleen niet helemaal..
Ligt dat eens ff toe antwerpx!
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
- Narcolepticus
- Lid
- Peter M
- Lid
Ik had het niet beter kunnen uitleggen.Narcolepticus schreef:Duur: te veel geld voor iets
veel geld: voor het gene je ervoor in de plaats krijgt valt dit nog mee
een voorbeeldje
Stel je koopt een KG snoep voor 25 € dat is duur
Je koopt een Stuart Tank voor 60,000 € dat is veel geld
Duur is altijd veel geld, maar veel geld is niet altijd duur
- Narcolepticus
- Lid
- Darryl
- Lid
- Narcolepticus
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
- Narcolepticus
- Lid
-
- Lid
Het zijn behoorlijke prijzen!! Daar moet ik toch wel een tijdje voor werken! Wat iemand als duur ziet is inderdaad subjectief, maar 500 euro tel je niet even neer zonder er goed over na te denken. Ik heb best wel wat over voor mijn hobby, maar met sommige dingen rijst het de pan uit. Staat er SS of 501 PIR op een helm dan knallen de prijzen omhoog, uiteindelijk krijg je "handelaren" die de verzamelaar een poot uitdraaien met krankzinnig hoge prijzen! ( Let wel: er zijn ook veel eerlijke handelaren!! ) Reken bijvoorbeeld 500 of 175 euro van mijn part maar 'ns om naar de gulden ( of voor onze Belgische vrienden naar de BEF ) ! Duits ( en vooral SS ) is altijd wat duurder dan gemiddeld, en sinds BOB en SPR is Amerikaans ook enorm in prijs gestegen... Straks krijg je een film over de Britten, dan kan je voor een Tommy-helm ook 200 Euro neertellenantwerpx schreef:Dit is juist één van de handelaars die af en toe nog eens iets aan normale prijzen aanbiedt, laatst nog een mooie omkeerbare (feldgrau) parka aan 275EUR en een splittertarn kopghaube aan 65EUR. De sumpfmuster parka die er al een tijdje te koop staat is met 500EUR ook niet overdreven duur. Duur is natuurlijk heel subjectief.Peter schreef: Wat is die gast duur!!!!! Je moet miljonair zijn om dit te kunnen betalen!

Daar is 'ie weer!
Hier ben ik het overigens van harte mee eens!! Mooi geformuleerd!!Narcolepticus schreef:Duur: te veel geld voor iets
veel geld: voor het gene je ervoor in de plaats krijgt valt dit nog mee
een voorbeeldje
Stel je koopt een KG snoep voor 25 € dat is duur
Je koopt een Stuart Tank voor 60,000 € dat is veel geld
Duur is altijd veel geld, maar veel geld is niet altijd duur

Daar is 'ie weer!
- Narcolepticus
- Lid