Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zou nog graag willen weten wat zo ongeveer de prijzen zijn voor Italiaans spul en hoe goed dat spul nog te krijgen is. Ik zou dit graag willen weten omdat ik nog graag een een Italiaanse soldaat op zou zetten, omdat de meesten de rol van Italie in de oorlog een beetje vergeten.
Nu is het ook wel zo dat de Italianen het niet zo hadden met de oorlog en ze ook niet echt een grote rol hebben gespeeld maar er zijn nog een aantal grote slagen geweest.
Ik vind het toch wel interessant en als Italiaans spul niet te duur is en ook nog een beetje te krijgen dan wil ik er misschien nog wel een pop van opzetten.
En heeft iemand misschien ook nog wat foto's van het uiterlijk van een Italiaanse soldaat.
Grtz, SiNiStEr
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Op Ebay Duitsland zie je wel eens wat voorbij komen maar pas op voor de repro stukken!!!!!
Vergeet niet dat de Gealieerden als 1e de Italianen uit de oorlog wouden hebben, dus ik denk een best wel belangrijke rol!!
Maar goed Italianen gebruikte vooral ook een aparte camo style, google zult gij vinden!!
Succes
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Kijk uit voor de aantrekkelijk camo broeken.. ze zijn erg goedkoop maar zijn ook onveranderd door gebruikt/gemaakt! dus garantie voor orgineel zal je niet krijgen!
Wel als je koopt bij de italianen met een hogere feedback, heb al een paar keer 'gedeald' met een kerel die perfect engels kon, absoluut geen rpoblemen mee gehad.
Numb schreef:Wel als je koopt bij de italianen met een hogere feedback, heb al een paar keer 'gedeald' met een kerel die perfect engels kon, absoluut geen rpoblemen mee gehad.
Ohh oke, ik ben een paar keer op vakantie geweest maar de dames daar sproken geen woord Engels of Duits, alleen Italiaans, dus je begrijpt wel dat dat balen was
Ik heb verder nog nooit zaken gedaan met iemand uit Italie, heb wel eens geprobeerd maar ging moeizaam. Ik weet trouwens niet hoeveel feedback hij had, maar goed je kan het altijd proberen natuurlijk!