Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik kan aan deze helm komen, schuurvondst ardennen. Zéér vage resten van Decals. Ongeveer 15% van de verf. Geen gaten en niet doorgerot, geen binnenwerk of helmpen. Hele harde pot. Kan iemand hier een prijs indicatie van geven?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Je weet hoeveel ss helmen er tegenwoordig op zeer grote en deskundige schaal nagemaakt worden tegenwoordig hè..
Misschien is het slimmer om toch eerst een foto te posten om er zeker van te zijn dat een prijsindicatie niet honderden euro's te duur uit valt..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Guido schreef:M40 met DD ? dan praat je over iets heeeeel zeldzaams!! en dan ok nog SS! als die orineel is maakt niet uit hoeveel lak maar is het duizenden waard!!
Guido schreef:M40 met DD ? dan praat je over iets heeeeel zeldzaams!! en dan ok nog SS! als die orineel is maakt niet uit hoeveel lak maar is het duizenden waard!!
Nick (Fritz) heeft zo een DD SS m40
Inderdaad Giel, ik heb er 1 maar de swastika is bijna volledig weggekrast waarschijnlijk volgens Himmlers orders op augustus 1940 dat enkel nog SD helmen mochten gedreven worden. Mijn helm is te vinden in kelly Hicks nieuwe boek (SS STEEL) op pagina 121/122.
Nu wat deze schuurhelm betrefd, is het volgens mijn zelfs niet 100% zeker of je wel over een SS helm spreekt, want 15% van decals over is zeer weinig en dan kan een Wehrmacht decal wel eens als een ss decal lijken. Foto's zijn hier 100% nodig om er een prijs te kunnen op plakken