Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Beste mede verzamelaars,
aangezien ik fresh ben met Duits insignia zou ik graag van jullie horen wat jullie mening is over deze Totenkopf!!
Ik heb hem voor 30 euro gekocht op Ebay, als hij niet goed is pech gehad heb ik mooi vergelijkingsmateriaal.
Ik wil wat Duits insignia verzamelen voor me collectie, wie heeft er goede tips voor me!!
Namen en het liefst ook ISBN nummers van boeken zijn welkom.
Gracias folks!!
Verplaatst naar verzamelaars omdat het een vraag over militaria betreft, Miesjel.
Ik denk ook dat geen geen goede is vanwege de neus, die is driehoekig. Normaal moet dat wat hartvormig zijn, ook de tanden moeten er volledig anders uitzien.
Overigens hoeft het geen Duitse Totenkopf te zijn, er waren meer landen waarbij Panzereenheden/Cavalerie eenheden doodskoppen droegen.
Ik kan zo geen afbeeldingen aandragen maar ik dacht dat Na Wo1 tijdelijk Britse eenheden en ook Soviet eenheden deze droegen.
Thx dit is me 1e aankoop kwa Duitse insignia op ebay en not succesfull, en ik heb er geen probleem mee om meer bling er voor te geven hoor lolz.
Just learning the German trade now!!
Laatst gewijzigd door Maj.Cain op 27 dec 2004, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Wilco Vermeer schreef:Overigens hoeft het geen Duitse Totenkopf te zijn, er waren meer landen waarbij Panzereenheden/Cavalerie eenheden doodskoppen droegen.
Ik kan zo geen afbeeldingen aandragen maar ik dacht dat Na Wo1 tijdelijk Britse eenheden en ook Soviet eenheden deze droegen.
panzereenheden droegen het traditionele totemkopf.
Wat bedoel je met 'traditionele" Totenkopf? Ik weet heus welke insignes de Panzertruppe op hun kraagspiegels droegen maar jij kan d.m.v. deze in mijn ogen onduidelijke post vanalles uitbazuinen...
Groeten,
Junior
LAHsoldier12 schreef:
Wilco Vermeer schreef:Overigens hoeft het geen Duitse Totenkopf te zijn, er waren meer landen waarbij Panzereenheden/Cavalerie eenheden doodskoppen droegen.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
jr. schreef:Wat bedoel je met 'traditionele" Totenkopf? Ik weet heus welke insignes de Panzertruppe op hun kraagspiegels droegen maar jij kan d.m.v. deze in mijn ogen onduidelijke post vanalles uitbazuinen...
Groeten,
Junior
LAHsoldier12 schreef: