Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zolang mensen dit blijven kopen is het handel. Dus zal het nooit stoppen. Hij verkoopt ze nog als orignele pot,opnieuw gespoten en repro decals. De volgende koopt hem van een handelaar als geheel orgineel, met de daarbij behorende prijs. Over 20 jaar kan je helemaal niets meer kopen zonder dat er een repro van gemaakt is.
seabee schreef:Zolang mensen dit blijven kopen is het handel. Dus zal het nooit stoppen. Hij verkoopt ze nog als orignele pot,opnieuw gespoten en repro decals. De volgende koopt hem van een handelaar als geheel orgineel, met de daarbij behorende prijs. Over 20 jaar kan je helemaal niets meer kopen zonder dat er een repro van gemaakt is.
Dat is precies wat ik bedoel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
seabee schreef:Zolang mensen dit blijven kopen is het handel. Dus zal het nooit stoppen. Hij verkoopt ze nog als orignele pot,opnieuw gespoten en repro decals. De volgende koopt hem van een handelaar als geheel orgineel, met de daarbij behorende prijs. Over 20 jaar kan je helemaal niets meer kopen zonder dat er een repro van gemaakt is.
Een Willys jeep uit 42 heeft ook weleens nieuwe banden nodig en die worden toch ook gerestaureerd? en van een vers laagje verf voorzien?
Een Willys jeep uit 42 heeft ook weleens nieuwe banden nodig en die worden toch ook gerestaureerd? en van een vers laagje verf voorzien?
ik vind ook wel dat je eem helm mag opknappen. Alleen als je hem dan wilt verkopen, moet je dit ook wel vermelden. Je kan een helm er mooier op maken door hem op te knappen. Als je bv een overgeschilderde pot koopt, kan je deze natuurlijk een originele look geven.