Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wittman,
Ik heb zo mijn twijfels bij dat stuk! Het feit dat men jou heeft gezegd dat het gezandstraalt is geloof ik niet zo echt... En dan nog het verhaaltje van bodemvondst? Er zijn duizenden fakes van dit in omloop en originele kosten handenvol geld, dat een "ervaren" verzamelaar een in zijn ogen (of ten minste jou ogen) er een originele weggeeft verbaast mij ten zeerste... Het spul is fake IMO.
Groeten,
Junior
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Het balngrijkste is natuurlijk dat je je er zelf goed bij voelt. Als je iets van een voor jou betrouwbare bron hebt kan dat genoeg zijn om er gelukkig mee te zijn.
[als u zo een stuk zandstraald zal het beschadigd zijn , adelaar en nr zouden zo zuivzer niet meer zijn (heb er veel ervaring in , er word nogal veel gezandstraald op mijn werk ) [/quote]
Het ligt eraan hoe grof je zandstraald op mijn werk (tandtechniek) wordt met 20 tot 50 mu gezandstraald en ik beloof je dat laat geen sporen of krassen na.\
groeten René.
100x 7.92x57mm k98/g43/k43 hulzen en MG 42/MG 34/MG 15 hulzen ( ene model met ronde slagpinindruk en de andere met een ovale), en een stuk LW MG Band met de nog zichtbare lichtblauwe verf (70-80 %), alles bij elkaar voor 6 euro inc verzend
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience