Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik heb trouwens een SA Sport abz. met nummer. Weet jij of ik dit kan achterhalen wie de drager was? gemaakt door E.Sneider uit Lüdenscheid [schrijf ik dit goed?]
Mooyman schreef:
wat betaal je zo ongeveer voor deze winter laarzen?
deze winter laarzen wat betaal je daar zo ongeveer voor dan?
Heb je topic betreffende het koppel inmiddels gezien, een paar originele en goede manschappen laarzen zullen je zo tussen de 200 en 250 euro gaan kosten.
Ja ik zat te denken aan die half leren laarzen met daarboven van dat dikke vilt. Weet niet wat de juiste benaming is voor die laarzen? Die zijn een stuk goedkoper.
Dat zijn winterlaarzen, werden hier toch zelden gedragen, meer aan het Oostfront en de Ardennen.
Al hoewel je ze onder een overjas amper zal zien, mogelijk een goedkopere oplossing.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Deze toch nog relatief makkelijk te verkrijgen verwundeten abzeichens vind ik persoonlijk erg mooi, en dan ook nog de uitgifte zakjes er bij maakt het geheel mooi compleet .
Wederom mooie aanvulling op je al even bijzonder mooie collectie Rene.
Een aantal posters van het Nationalsozialistisches Fliegerkorps (NSFK). Op elke poster staan uitknipbare deeltjes, die als je ze aan elkaar plakt een bekend Duits vliegtuig vormen.
Hier een poster van de Me 109 (ik heb er nog van de JU87, de He111 en een Uboot)
Volgens mij gaat het over vrij zeldzame objecten, het grootste deel zal wel in elkaar gezet zijn onder de oorlog. Altijd leuk om te krijgen