Je Nieuwste aankoop - Deel 1
- gilles
- Lid
- Mooyman
- Lid
Mocht je de spullen binnen hebben en in de mogelijkheid zijn om daar een foto van te maken en te plaatsen dan graag, ben altijd zeer benieuwt naar dergelijke interessante zoldervondsten.Numb schreef:Ik krijg waarschijnlijk maandag, een SS helm binnen. Mijn vader gaat deze helm, een Engelse helm en wat materieel binnenkrijgen van een collega op het werk, die dit allemaal op zolder heeft gevonden.
Collector of uniforms of the enemy
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Enkele nieuwe foto's;
Panzercolonne in Berschbach, Luxemburg, mei 1940. Deze panzers waren onderweg naar België. Wat de foto dubbel interessant maakt is de zekerheid door het plaatsnaambord links op de foto. Echt zo'n foto die je kan publiceren in een boek
Misschien kent iemand dit type tank ? Daar ben ik niet zo sterk in.

Belgische krijgsgevangenen met een witte vlag bij het kanaal Gent-Terneuzen, ter hoogte van Terdonk, 24 mei 1940. De foto is gemaakt door de Duitse soldaat Otto Becker.

Deze Belgische wegversperring heeft duidelijk zijn doel niet gemist. Mei 1940.

Panzercolonne in Berschbach, Luxemburg, mei 1940. Deze panzers waren onderweg naar België. Wat de foto dubbel interessant maakt is de zekerheid door het plaatsnaambord links op de foto. Echt zo'n foto die je kan publiceren in een boek

Misschien kent iemand dit type tank ? Daar ben ik niet zo sterk in.

Belgische krijgsgevangenen met een witte vlag bij het kanaal Gent-Terneuzen, ter hoogte van Terdonk, 24 mei 1940. De foto is gemaakt door de Duitse soldaat Otto Becker.

Deze Belgische wegversperring heeft duidelijk zijn doel niet gemist. Mei 1940.