Je Nieuwste aankoop - Deel 1
- SiNiStEr
- Lid
- Mooyman
- Lid
Geen dank SiNiStEr, ik ben van menig dat we daarvoor lid van dit forum zijnSiNiStEr schreef:Inderdaad, het punt is ook dat je niet altijd het spul weer kwijtraakt voor deze prijs als je het weer verkoopt om welke reden dan ook. Nogmaals bedankt Mooyman voor je snelle en duidelijke antwoorden(Relichunter44 ook natuurlijk)

Collector of uniforms of the enemy
- Maj.Cain
- Lid
- Contacteer:
Mooie items sinister, lol bedoelde je dat gisteren over teamspeak lol?
De clanmembers zullen wel gedacht hebben nee he nog zo'n ebay militaria verslaafde
Gefeliciteerd man!!
De clanmembers zullen wel gedacht hebben nee he nog zo'n ebay militaria verslaafde

Gefeliciteerd man!!
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
http://www.156PARA.com
- SiNiStEr
- Lid
hahaha, dat bedoelde ik inderdaad. Wilde deze dingen wel graag hebben inderdaad.Maj.Cain schreef:Mooie items sinister, lol bedoelde je dat gisteren over teamspeak lol?
De clanmembers zullen wel gedacht hebben nee he nog zo'n ebay militaria verslaafde![]()
Gefeliciteerd man!!

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- gilles
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Nieuwste aankoop: "Entering Germany 1944-1949" door Tony Vaccaro. Boek, met veel (indrukwekkend!) beeldmateriaal uit Duitsland. Prachtig mooi papier, goede foto's. (http://www.amazon.com/gp/reader/3822859 ... eader-page)
Ik heb vandaag de kans gehad om een vergrootglas te kopen: met adelaar erin en een Carl Zeiss lens. Zag d'r mooi uit, maar iets te duur.
Ook had deze meneer een aantal enveloppes van Finland naar Duitsland in de aanbieding (met Duitse/SS poststempel) maar de prijzen vond ik aan de flinke kant.
Hmm, het is een Engelstalig boek maar gaat over Duitsland. In welk topic past 't beter..
Ik heb vandaag de kans gehad om een vergrootglas te kopen: met adelaar erin en een Carl Zeiss lens. Zag d'r mooi uit, maar iets te duur.
Ook had deze meneer een aantal enveloppes van Finland naar Duitsland in de aanbieding (met Duitse/SS poststempel) maar de prijzen vond ik aan de flinke kant.
Hmm, het is een Engelstalig boek maar gaat over Duitsland. In welk topic past 't beter..

- SiNiStEr
- Lid
Zolang het over Duits gaat zit je hier goed.YouKnow schreef:Hmm, het is een Engelstalig boek maar gaat over Duitsland. In welk topic past 't beter..

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
-
- Lid
- Contacteer:
Dat vergrootglas zou €200 moeten kosten (!). Dat is evenveel als de kamerhuur van 'n kamer op 'n gemiddeld studentenhuis
Dat vind ik nogal wat. Hij had ook een doosje waar je 3 sigaretten in kon bewaren ofzo (was een beetje vaag), dat ging weg voor €70.
Die enveloppes kostte €3 per stuk, dat valt wel mee moet ik zeggen.
Nu heb ik even geen geld, dus dan houdt het op.

Die enveloppes kostte €3 per stuk, dat valt wel mee moet ik zeggen.
Nu heb ik even geen geld, dus dan houdt het op.
- gilles
- Lid