toepassingen zeltbahn
-
- Lid
toepassingen zeltbahn
Hallo,
Ben op zoek naar iedereen die info heeft over of een zeltbahn ook wel eens werd gebruikt om er bv. helmovertrekken van te maken.
Als iemand iets hier vanaf weet graag info hierover!!!
Groeten DUMILITARIA
Ben op zoek naar iedereen die info heeft over of een zeltbahn ook wel eens werd gebruikt om er bv. helmovertrekken van te maken.
Als iemand iets hier vanaf weet graag info hierover!!!
Groeten DUMILITARIA
Alles kan niets moet!
- Peter M
- Lid
Zeltbahnen werden inderdaad veelvuldig gebruikt voor allerhande veldaanmaak, zoals bijvoorbeeld helmovertrekken.
Nog een voorbeeld van voorwerpen die - vermoedelijk - van een Zeltbahn zijn gemaakt: http://www.wo2.nl/gallery/details.php?image_id=1174
even verplaatst naar #As-mogendheden
Nog een voorbeeld van voorwerpen die - vermoedelijk - van een Zeltbahn zijn gemaakt: http://www.wo2.nl/gallery/details.php?image_id=1174
even verplaatst naar #As-mogendheden
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- John Rambo
- Lid
- SiNiStEr
- Lid
Het is Dutch militaria, oftewel Casper, niet hoor. Casper is namelijk een vriend van mij en om een paar redenen waarvan maar de helft klopt van het forum verbannen en kan er dus niet meer opkomen hoe graag hij het ook wilt. En Proos wil hem niet meer toelaten.Giel schreef:*toch![]()
Ben jij Casper?

Maargoed terug ontopic, ik wist wel dat een Zeltbahn handig was, maar dat je er zoveel vormen en dingen mee kon had ik niet gedacht. Wat trouwens ook opvallend is dat op veel foto's politie eenheden staan met Italiaanse wapens. Ik wist niet dat die zoveel gebruikt werden door de moffen.

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
-
- Lid
Hallo allemaal,
Ik wilde hier graag info over omdat ik een zeltbahn heb liggen thuis, maar die is helaas niet in super staat nou dacht ik dus als ik er nou eens helmovertrekken van maak????? dus als iemand ergens iets vind over hoe dit gedaan werd zou ik dat graag horen!!!!!!!
Groeten DUMILITARIA
Ik wilde hier graag info over omdat ik een zeltbahn heb liggen thuis, maar die is helaas niet in super staat nou dacht ik dus als ik er nou eens helmovertrekken van maak????? dus als iemand ergens iets vind over hoe dit gedaan werd zou ik dat graag horen!!!!!!!
Groeten DUMILITARIA
Alles kan niets moet!
- SiNiStEr
- Lid
Ik zou er persoonlijk geen helmovertrekken van willen maken. Dit is ten eerste niet al te makkelijk en daarnaast zijn er al genoeg helmovertrekken van orginele zeltbahnen gemaakt. Ik zou hem zo houden zoals je hem hebt. En heb je toevallig een foto van de zeltbahn?
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
-
- Lid
Hallo, nee heb geen goeie foto, wel foto van verkoper die staan hier; http://www.members.lycos.nl/thewehrmach ... album.html
Dit zijn alleen 2 foto's van zeg maar de goeie kant van de zeltbahn, de andere kant ziet er totaal anders uit en dat is niet positief bedoeld!
(verfspatten/vlekken die er niet uitgaan en veel scheuren)
Groeten DUMILITARIA
Dit zijn alleen 2 foto's van zeg maar de goeie kant van de zeltbahn, de andere kant ziet er totaal anders uit en dat is niet positief bedoeld!
Groeten DUMILITARIA
Alles kan niets moet!
- Peter M
- Lid
Dit exemplaar heeft nog een groot deel van de knopen voor zover ik kan zien, de ringen zitten er nog aan, zelfs als er verfspatten opzitten nog in te goede staat om er helmovertrekken van te maken. Bovendien verander je op die manier iets origineels naar nog maar half-originele stukken.DUMILITARIA schreef:Hallo, nee heb geen goeie foto, wel foto van verkoper die staan hier; http://www.members.lycos.nl/thewehrmach ... album.html
- Darryl
- Lid