Ik ben op zoek naar k98 bajonetten
Kan iemand mij hier vertellen waar ik op moet letten [Staat vaak bij advertentie's nummer gelijk]
Waar staan die nummers precies???????????????????????en zijn er andere dingen waar je op moet letten??

De K98k bayonet werd serie gestempeld dus wanneer de bayonet de fabriek verliet had zowel de bayonet als de schede hetzelfde serienummer , de benummering liep van 1 tot 9999 en dan werd het 1a t/m 9999a enzo verder.corvettezr1 schreef:hallo
Ik ben op zoek naar k98 bajonetten
Kan iemand mij hier vertellen waar ik op moet letten [Staat vaak bij advertentie's nummer gelijk]
Waar staan die nummers precies???????????????????????en zijn er andere dingen waar je op moet letten??![]()
Tuurlijk gebeurde dat wel eens maar officieel mocht het niet, tijdens de 1e wereldoorlog werden ze door het veldarsenaal wel geslepen.Narcolepticus schreef:Werd die dan nooit geslepen?
voor prijzen raad ik je aan om af en toe eBay in de gaten houden en verschillende militariadealers te bezoeken en naar beurzen gaan eventueel.corvettezr1 schreef:SUPER jacob
Dat wou ik weten!!!!!!!!!!!!!!
Heb je ook nog een antwoord wat betreft richtprijzen
Hiervoor alvast bedankt