Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Dit is een gecamoufleerde..... die zijn wat zeldzamer he, ik heb ze compleet gezien voor 500 euro die had alleen een andere camouflage, en nee geen tropical...
RelicHunter44 schreef:Niet mijnes iemand van de beurs... wat zou die volgens u waard zijn dan>?
Bus als dit, twee kleuren camo, mits origineel zo rond de 150 euro.
Heb zelf nog een gele(tropical) bus, compleet met gasmasker en draagriemen, die ik destijds kocht voor 180 euro.
Mmmm dus is toch nog aardig wat waard en toen ik het feldpostnummer op zat te zoeken (wat niet gelukt was), zag ik allemaal nummers die er 2 etc van verschilden en dat was allemaal SS.... en de SS camoufleerden vaak hun gasmaskerbussen... maar kan natuurlijk ook WH zijn.. als iemand weet waar dat feldpost nummer van is
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience