Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"willysproject", whoever that may be, zei dat het Latvija schildje origineel was :"dat is ook één van de weinige kentekens dat origineel is". Of niet soms? Desalniettemin vind ik het ook zo dat hij zich moet komen verklaren! Ik denk wél dat het mijn volste recht is als gebruiker van dit forum om te zeggen dat ik de SS kraagspiegel niet goed vind, mocht u mijn woorden in twijfel trekken post dan eens een betere foto...
Dan aan de moderators: als dit geconsidereerd wordt als "off-topic" vind ik dit niet kunnen, er wordt dan dusdanig iets aangeboden als origineel, het object in kwestie telt ook nog een groot bedrag, hoogst gekant is TEGEN de Marktplaats.wo2.nl-regels, of niet soms?
Dus van de heren graag antwoord!
MvG,
Junior
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Ik denk wél dat het mijn volste recht is als gebruiker van dit forum om te zeggen dat ik de SS kraagspiegel niet goed vind, mocht u mijn woorden in twijfel trekken post dan eens een betere foto...
De s'en zitten te dicht bij elkaar volgens mij...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Ik denk wél dat het mijn volste recht is als gebruiker van dit forum om te zeggen dat ik de SS kraagspiegel niet goed vind, mocht u mijn woorden in twijfel trekken post dan eens een betere foto...
De s'en zitten te dicht bij elkaar volgens mij...
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
haha , ss kraagspiegel is in metaal bij de letten bestonden drie soorten kraagspiegels , zoek eerst informatie over de letische ss voor u alles bestempeld als repro
daarbij hoe kan u zeggen met een paar fotos van die jas dat hij repro is
harleybuscha schreef:haha , ss kraagspiegel is in metaal bij de letten bestonden drie soorten kraagspiegels , zoek eerst informatie over de letische ss voor u alles bestempeld als repro
daarbij hoe kan u zeggen met een paar fotos van die jas dat hij repro is
Ja
Inderdaad... De vest is ZEKER letisch Enkel ietske na-oorlogs...
De armadelaar is ook iets te hoog genaaid, idem dito de kraagspiegels...
harleybuscha schreef:haha het word nog beter , zit er met de meter op
wat denkt u ? als de jas repro is zullen ze wel maken dat alles goed op zijn plaats zit
"Het wordt nog beter" is met 'dt' .... Hoe oud zijt gij?
'k hoop voor u dat je daar zelf niet te veel voor betaald hebt...
Mag ik dan in ieder geval zeggen dat het in mijn ogen een zeer mooi origineel jasje is met naar mijn mening goed uitziende emblemen. (Horen die kraagspiegels alleen zo hoog?)