20 euro?779 schreef:Kom op plaagkop, die jongen vraagt gewoon een bedrag
Is deze helm repro
-
- Lid
- Contacteer:
- SiNiStEr
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Hi Simon,
Juist de thread in "Opmerkingen en Suggesties" gelezen en me nu aan het uithoren als "irritant klein kind"?
Wel, heel simpel, als je de rivetten bekijkt zie je dat deze een cmpleet andere kleur hebben dan de helm zelf. Als ze hier een camo-helm hebben van willen maken hebben ze in mijn ogen proberen te spuiten. Ik weet nu niet of de dingen die ik daar zie roestplekken zijn maar deze lijken mij ook zeer nieuw. Al bij al, voor mij is dit een herspoten en "artificially aged" helm.
MvG,
Junior
Juist de thread in "Opmerkingen en Suggesties" gelezen en me nu aan het uithoren als "irritant klein kind"?

Wel, heel simpel, als je de rivetten bekijkt zie je dat deze een cmpleet andere kleur hebben dan de helm zelf. Als ze hier een camo-helm hebben van willen maken hebben ze in mijn ogen proberen te spuiten. Ik weet nu niet of de dingen die ik daar zie roestplekken zijn maar deze lijken mij ook zeer nieuw. Al bij al, voor mij is dit een herspoten en "artificially aged" helm.
MvG,
Junior
Simon schreef:waarom vind je dat Junior?
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
ZENA
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Stravers,
Wederom een persoonlijke aanval naar mij gericht? Ik typ niet graag zo lang, enkel in hevige discussies (daar hebben we al wat ervaring mee hé) Ik ben hiervoor niets moeten gaan opzoeken, ik heb hiervoor even de foto wat nader bekeken.
MvG,
Junior
Wederom een persoonlijke aanval naar mij gericht? Ik typ niet graag zo lang, enkel in hevige discussies (daar hebben we al wat ervaring mee hé) Ik ben hiervoor niets moeten gaan opzoeken, ik heb hiervoor even de foto wat nader bekeken.
MvG,
Junior

Stravers schreef:Snap ik! Iemand die er verstand van heeft heeft dat zo getypt, iemand die wat lult en alles op moet gaan zoeken, die moet er idd wat meer moeite in stoppen.junior schreef:Inderdaad, maar kost me meer moeite! :pSimon schreef:oké Junior,
dat maakt trouwens de topic's stukken intressanter!
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
ZENA
ZENA
- Simon
- Lid