Duitse m36 jas
-
- Lid
Duitse m36 jas
Wat betaal je voor een duits m36 overjas in goede staat ZONDER schouderstukken.?
Mgv Thijs
Mgv Thijs
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Naja driehoek, die V op de arm. Weet zo snel de juiste benaming niet.sturmman schreef:Maar ook die gaan voor meer dan 250! Een repro kost al bijna 200eur! :S
Maare witte driehoek, Nico? Ik weet ff niet wat je bedoeld?
Sbas
Zou me ook niks verbazen als ze voor meer dan 250 weg gaan. Ik moet ook wel zeggen dat ik met die van mij wel veel geluk heb gehad.
-
- Lid
dan ga ik ook geluk hebbenNico Roelofs schreef:Naja driehoek, die V op de arm. Weet zo snel de juiste benaming niet.sturmman schreef:Maar ook die gaan voor meer dan 250! Een repro kost al bijna 200eur! :S
Sbas
Zou me ook niks verbazen als ze voor meer dan 250 weg gaan. Ik moet ook wel zeggen dat ik met die van mij wel veel geluk heb gehad.

-
- Lid
Het is erg afhankelijk over wat voor mantel we het nu hebben.
Mantel(manschappen uitvoering) al dan niet met donker groene kraag 250/285 euro
Officiers uitvoering rijkswege verstrekt 300/350 euro
Officiers uitvoering kleermakers aanmaak 100/175 euro
wachmantel 400 euro
mantel(1943 met grote kraag) hoewel veel later in productie, veel zeldzamer +/- 600 euro\
Kleine waarschuwing de eerste jassen begin '50 DDr zijn nagenoeg identiek aan wat hier bestempeld wordt als model36. deze jassen vinden heden ten dage veel hun weg op veiligen en beurzen en worden verkocht als origineel wo2 een bekende truc is om er een oud embleem op te zetten zoals een rangchevron of eenkledinglabel
dus let op!
Mantel(manschappen uitvoering) al dan niet met donker groene kraag 250/285 euro
Officiers uitvoering rijkswege verstrekt 300/350 euro
Officiers uitvoering kleermakers aanmaak 100/175 euro
wachmantel 400 euro
mantel(1943 met grote kraag) hoewel veel later in productie, veel zeldzamer +/- 600 euro\
Kleine waarschuwing de eerste jassen begin '50 DDr zijn nagenoeg identiek aan wat hier bestempeld wordt als model36. deze jassen vinden heden ten dage veel hun weg op veiligen en beurzen en worden verkocht als origineel wo2 een bekende truc is om er een oud embleem op te zetten zoals een rangchevron of eenkledinglabel
dus let op!
- jeroen1944
- Lid
Nico, de DuitserNico Roelofs schreef:Naja driehoek, die V op de arm. Weet zo snel de juiste benaming niet.sturmman schreef:Maar ook die gaan voor meer dan 250! Een repro kost al bijna 200eur! :S
Sbas