Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tim schreef:Ik heb net een map gewonnen met daarin 650 foto's van een "Oberzahlmeister" in België, Frankrijk en Nederland tijdens WO2. Er zitten ook nog wat documenten bij, sommige kopies, maar voor de prijs hoefde ik het zeker niet te laten
Op de foto's een voorproefje met foto's uit Eben Emael, Duinkerken, Den Haag en Brussel, maar ik moet het zelf nog binnenkrijgen.
De beschrijving was nogal verwarrend of de foto's nu ook kopies waren of niet, en het werd normaal enkel naar Duitsland verstuurd, maar enkele mailtjes met de verkoper deden wonderen
Dodo schreef:Als t kan, t zou heeeeeel erg mooi zijn!!
Dat zal ik doen, volgende week ofzo, als ik het album zelf heb
Oke, alvast enorm bedankt!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
nieuwe aankoop: voor in de etalage kast, een mooie foto album met een duitse kaft van 1936 voorzien vabn reg. nummer, een adelaar, 1936 en de maker. De binnenkant is voorzien van mar 14 foto's maar ik kocht hem alleen voor de kaft
Simon schreef:mooi giel!
medailles zijn een passie geworden precies
Wist je dat nog niet
Bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik kan zeggen dat dit één van de mooiste is in mijn volledige verzameling tot hier toe. Hij weegt maar liefst 41 gram, wat zeer veel is, en hij is groter dan elk ander abzeichen dat ik al in mijn handen heb gehad! Ik zal morgen eens een foto maken met deze naast een minensuchabzeichen.
En morgen post ik ook nog een andere aankoop waar ik al meer dan twee maand op wachtte