Klinkt mooi, kunnen we foto's zien?Guido schreef:SS koppel binnen! (Bedankt Peter!!!!) uit regio Boxmeer. Dan moet deze koppel van iemand van de groep Roestel zijn geweest! erg interessant ding!
Je nieuwste aankoop - Deel 2
- kokstok
- Lid
Tweede is inderdaad een godet, ik had eerder een vroege godet maar die bleek bij blacklight op te lichten en was naar later bleek gerepareerd. de andere heeft geen hersteller.Giel schreef:Hallo René,
Prachtige medailles! Welke herstellers hebben ze? Ik denk dat hte tweede een Godet is. Had jij vroeger al zo geen gehad?
In ieder geval proficiat
groeten René.
COUNT YOUR BLESSINGS.
Is niet zo mooi, deze koppel die ik jaren geleden heb gekregen blijkt na nader onderzoek een bekende Britse repro te zijn....Giel schreef:Klinkt mooi, kunnen we foto's zien?Guido schreef:SS koppel binnen! (Bedankt Peter!!!!) uit regio Boxmeer. Dan moet deze koppel van iemand van de groep Roestel zijn geweest! erg interessant ding!

Daar is 'ie weer!
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- gilles
- Lid
- John Rambo
- Lid
- Peter M
- Lid
Ik kan de prijzen van dat Duits materiaal echt niet meer bijhouden! Mijn vorige Nederlandstalige Mein Kampf kostte mij nog 0EUR, en voor dit exemplaar moest ik al 5EUR meer neertellen, schandalig!

Dit exemplaar is in veel betere staat dan mijn vorig en heeft de cover nog (en hier is de titel niet mee vertaald).

Dit exemplaar is in veel betere staat dan mijn vorig en heeft de cover nog (en hier is de titel niet mee vertaald).
Leuke aankoop peter, lijkt me niet te duur

Dat is baleIs niet zo mooi, deze koppel die ik jaren geleden heb gekregen blijkt na nader onderzoek een bekende Britse repro te zijn.... ###### reprofabrikanten....

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- Simon
- Lid
ai ai wat een prijsstijging! ik heb er ook één voor 0euro! wat een prijzen segantwerpx schreef:Ik kan de prijzen van dat Duits materiaal echt niet meer bijhouden! Mijn vorige Nederlandstalige Mein Kampf kostte mij nog 0EUR, en voor dit exemplaar moest ik al 5EUR meer neertellen, schandalig!![]()

You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
- Brianlinden
- Lid
- Maj.Cain
- Lid
- Contacteer:
Lol is dat niet Lephtenant Gruber in his little tank!!
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten!!
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten!!
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
http://www.156PARA.com
- Shifty
- Lid
- Contacteer: