Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hi Guido,
Ik weet het niet. Maar als ik kijk naar de beenderen onder/achter de schedel zelf zie ik niet zoveel detail op het been, op de foto's (zie link) steekt het been er wat meer 'uit' of toch een ggroot deel ervan. Ik kan het niet zeggen maar het kan ook aan je zwarte achtergrond liggen en de weerkaatsing van dat licht? Ik vind ze niet 'gedetailleerd' genoeg, maarja.
hmm altijd leuk om te horen! laten we hopen dat ze goed zijn!
wow dat is niet mis die waarde er van.. ga toch eens kijken of ik een betere scan kan regelen van deze 2!
Ik had ze gekocht van een vriend van mij die ze gevonden had met de detector, gezien dit van Alu. is gemaakt zijn ze makkelijk schoon te maken met wat citroen sap. helaas bij beide mist 1 haakje (duidelijk afgebroken)
Als ze een in missen en bodemvondst zijn mag je wat van de prijs afdoen hoor. Ik heb denk ik op "demjansk-battlefield" er in barslechte conditie te koop gezien voor 30 EUR. Dus tussen Giel's indicatie en 30 EUR moet volgens mij een mooi bedrag voor deze twee liggen.
Junior
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Weet niet zeker of ze origineel zien, maar ik vind ze er goed uitzien! Zou iig te gek zijn al zouden ze origineel zijn leuk stuk voor bij een verzameling of in een vitrine vind ik...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience