Waarde van deze 2 foto's
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Daan S.
- Lid
De waarde van foto's is eigenlijk nooit helemaal te bepalen, wel vaak een minimum of maximum prijs o.i.d.
Met foto's is het eigenlijk wat de gek ervoor geeft, dit omdat elke foto anders is... De foto's die jij toont zijn redelijk mooi! Een WO1 veteraan met mooi veel onderscheidingen, en nog een andere Officier?
Ik zou er misschien een 8 euro voor geven (Meer heb ik er niet voor over maar iemand anders wel?)? Ik weet trouwens ook niet 100% zeker wat het voor foto's zijn, aangezien ik ze een rare rand vind hebben voor Duitse foto's? Ik ben geen expert op Duitse foto's, ik houd me meer met Amerikaanse/Engelse Pers foto's bezig...
Met foto's is het eigenlijk wat de gek ervoor geeft, dit omdat elke foto anders is... De foto's die jij toont zijn redelijk mooi! Een WO1 veteraan met mooi veel onderscheidingen, en nog een andere Officier?
Ik zou er misschien een 8 euro voor geven (Meer heb ik er niet voor over maar iemand anders wel?)? Ik weet trouwens ook niet 100% zeker wat het voor foto's zijn, aangezien ik ze een rare rand vind hebben voor Duitse foto's? Ik ben geen expert op Duitse foto's, ik houd me meer met Amerikaanse/Engelse Pers foto's bezig...
-
- Lid
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Geen probleem hoorSkylighter schreef: (in het nieuwe aanwinsten topic al weer snel verwdenen, dus daarom zet ik hem even hierop, tenminste als robin het er mee eens is)

Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Zo'n typische kartelrand komt meer voor, maar een gewone effen rand kan ook hoor. Staat er op de achterkant geen stempel, merk van fotopapier of tekst in Sutterlin (oud Duits) waardoor je zeker weet dat het een Duitse privéfoto is ?Stravers schreef:Ik weet trouwens ook niet 100% zeker wat het voor foto's zijn, aangezien ik ze een rare rand vind hebben voor Duitse foto's?
De linker draagt naast zijn WO1 medal bar nog een EK1, de rechter heeft precies nog een Westwall medaille en een Infanterie Sturmabzeichen. Waarde van de linker zou ik 2,5-3 euro zeggen, de rechter 3,5-4 euro.
- Daan S.
- Lid
- Giel
- Lid
Voor deze foto's zijn ook weer grote scans nodig, het ek2 waarover Daan spreekt kan zelfs een ek2 van 1870 zijn wat hem dubbel zoveel waard maakt. (kan normaal niet omdat die kerel er nog geen 80 uitziet, maar ik zeg maar zowat, als je echt de precieze waarde wil weten, kan je dit niet van zulke fototjes afleiden).
Dit is bv een foto van mij...
Dit lijkt een gewone gj foto die echt niet veel geld waard is, maar na uitvergroting zie je dat de officier van voor een zeer zeldzame gj sidecap met edelweiss aanheeft!

Of deze, van ver gezien een gewone u-boot commandant, maar van dichter kan je zien dat dit Erich Topp is, met ridderkruis en eikenloof.

Dit is bv een foto van mij...
Dit lijkt een gewone gj foto die echt niet veel geld waard is, maar na uitvergroting zie je dat de officier van voor een zeer zeldzame gj sidecap met edelweiss aanheeft!

Of deze, van ver gezien een gewone u-boot commandant, maar van dichter kan je zien dat dit Erich Topp is, met ridderkruis en eikenloof.

- luc
- Lid
- Gegeven: 1 keer
- Ontvangen: 2 keer
giel , waar ziet u die officier ?
http://meetjesland1940.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer: