helmen op mn verlanglijstje staan

Kun je me dan meer info geven over deze helm ( periode, materialen en foto's uit de oorlogsjaren van de helm in dracht )? Als ik het mis heb geef ik dat onmiddelijk toemilitaria_assen schreef:Hallo verzamelaars
De HJ-Fw-Helm DD is van mij. Leuk om jullie reacties te lezen, Mimi, geinig, decals slecht qua opmaak?
kopie-decals? nee hoor. K98s: ja ik ken Ludwig Bear, heb tijdje terug de laatste 100 gedrukte helmboeken
(de bekende donkerrode boeken) gekocht en bij hem opgehaald. Ik verzamel al heel lang duitse helmen, ja
dan ken je een hoop verzamelaars in de wereld.
Peter, twijvel hoeft niet, deze helm met dubbeldecal bestond. Roep niet direct hard dat
het een nepperd is, volkomen flauwekul. Doe je lees- en huiswerk beter
![]()
Nou, voor verdere info over deze helm,mail mij of nog beter, naar bear of helmut weitze, die heb ik voor de volledigheid
hieronder vermeld. Zij kennen deze helm en weten er van.
Hello, thank you for your message. Yes, this helmet did exist. It is the helmet for HJ-Feuerwehrscharen. Most of the HJ boys were wearing either Luftschutz or Feuerwehr helmets, but this type we could purchase already a couple of times from private homes too. Best regards, Helmut Weitze
Met vriendelijke groet, en bedank.
Te snel geoordeeld:Peter schreef:Kun je me dan meer info geven over deze helm ( periode, materialen en foto's uit de oorlogsjaren van de helm in dracht )? Als ik het mis heb geef ik dat onmiddelijk toemilitaria_assen schreef:Hallo verzamelaars
De HJ-Fw-Helm DD is van mij. Leuk om jullie reacties te lezen, Mimi, geinig, decals slecht qua opmaak?
kopie-decals? nee hoor. K98s: ja ik ken Ludwig Bear, heb tijdje terug de laatste 100 gedrukte helmboeken
(de bekende donkerrode boeken) gekocht en bij hem opgehaald. Ik verzamel al heel lang duitse helmen, ja
dan ken je een hoop verzamelaars in de wereld.
Peter, twijvel hoeft niet, deze helm met dubbeldecal bestond. Roep niet direct hard dat
het een nepperd is, volkomen flauwekul. Doe je lees- en huiswerk beter
![]()
Nou, voor verdere info over deze helm,mail mij of nog beter, naar bear of helmut weitze, die heb ik voor de volledigheid
hieronder vermeld. Zij kennen deze helm en weten er van.
Hello, thank you for your message. Yes, this helmet did exist. It is the helmet for HJ-Feuerwehrscharen. Most of the HJ boys were wearing either Luftschutz or Feuerwehr helmets, but this type we could purchase already a couple of times from private homes too. Best regards, Helmut Weitze
Met vriendelijke groet, en bedank.Maar je ziet zoveel fantasie ontwerpen.... Kortom: foto's en artikelen over de helm graag! Ik ben benieuwd, en bovendien niet te beroerd om van m,n fouten te leren!