ERETEKENS tollenaere 1942 - van severen j.
- Brianlinden
- Lid
- willysproject
- Lid
Brianlinden schreef:Ja leuk nu weer ontopic...waarom zatten jullie gelijk als iemand iets vraagt wat jullie onredelijk lijkt....????

Hij heeft toch op alle vragen een antwoord gekregen? Als men hem meer vraagt antwoordt hij niet of worden geen foto's getoond....

Laatst gewijzigd door willysproject op 16 apr 2005, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- willysproject
- Lid
Idd... Maar het was toch een fijn intermezzoSimon schreef: met grootste respect willy, maar dit is niet de bende van de bosklapper, die bestond uit: Alain, Sammy, Liesje en Frederik!
daar boven staan namelijk: Guido, Michell en Frankie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar inderdaad terug on topic....

Ja, terug on topic... Flandernkrieg, is het Tollenaere kenteken 'vol' of 'hol' ??

- willysproject
- Lid
Neen Peter, Ik erger mij aan de grote afwezige hier... (Lees: de grapjas die deze thread begon....) Ik was er dus een halve dag niet goed van toen ik las dat hij efkes een tollenaere en V. Severen "op de zolder gevonden had..." Had hij ze verkocht, ik gaf hem 500 euro per kenteken... Maar het is gewoon een grapjas....antwerpx schreef:Als je doelt op mijn vorige post; als we geen informatie geven speciaal voor een persoon kunnen we het toch nog steeds doen zodat iedereen iets bijleert?willysproject schreef:ONGELOFELIJK !!!
- gilles
- Lid
500is wel wat veel hoorwillysproject schreef:Neen Peter, Ik erger mij aan de grote afwezige hier... (Lees: de grapjas die deze thread begon....) Ik was er dus een halve dag niet goed van toen ik las dat hij efkes een tollenaere en V. Severen "op de zolder gevonden had..." Had hij ze verkocht, ik gaf hem 500 euro per kenteken... Maar het is gewoon een grapjas....antwerpx schreef:Als je doelt op mijn vorige post; als we geen informatie geven speciaal voor een persoon kunnen we het toch nog steeds doen zodat iedereen iets bijleert?willysproject schreef:ONGELOFELIJK !!!

- willysproject
- Lid
- gilles
- Lid
- willysproject
- Lid