Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
RelicHunter44 schreef:Maar Antwerp x, weet je toevallig hoeveel deze boeken waard zijn?
Ik heb ze nog nooit te koop zien staan, maar ik denk aan een 25EUR per stuk? Die 'onze jongens aan het front' misschien meer?
Louter op het gevoel af...
De advertentie komt gewoon uit een Nederlandstalige Signaal. Ik geloof uit '41. Zeker nog te betalen dus
Laatst gewijzigd door Peter M op 16 apr 2005, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
25 euro per stuk lijkt me echt vééél te weinig, ik zag er op marktplaats staan zonder de kaft voor 200 (dat was niet de vraagprijs, maar werd er geboden door verschillende mensen) en het waren geen lolbieders ofzo...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
RelicHunter44 schreef:25 euro per stuk lijkt me echt vééél te weinig, ik zag er op marktplaats staan zonder de kaft voor 200 (dat was niet de vraagprijs, maar werd er geboden door verschillende mensen) en het waren geen lolbieders ofzo...
Mijn gevoel heeft mij duidelijk bedrogen, en nog geen klein beetje
Hoi, dat zij zeer zeker hele mooie boeken zeker met de kaften er nog om, ik heb eens wat rondgevraagd en de waarde van deze boeken zou zo 100-150 euro per stuk moeten zijn,