Wo2 Camo

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

De 'experimentele' splittertarn zeltbahn (meer oranje), toch?


(zijn trouwens sjieke zeltjes. als ik er een zie ben ik van plan een te kopen mits me budget het toe laat ;))
Laatst gewijzigd door k98s op 07 mei 2005, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

nou ja zoeken.. dat is best snel gezien! links voor ons naast de officier. onder de man met de lange jas.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

k98s schreef:De 'experimentele' splittertarn zeltbahn (meer oranje), toch?
:cheer:
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

Mooyman schreef:Bijzonder mooie foto's jongens, vooral die van de Luftwaffe helferin is leuk daar ik op het moment probeer een dergelijk jasje aan te schaffen.
Lijkt me zeer zeker de moeite waard om tijdens onze vakantie in de Ardennen een bezoek aan deze museums te brengen.
Ik weet wel iemand die een LW (flak)helferin overjas heeft als je daar interesse in hebt.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

k98s schreef:
Mooyman schreef:Bijzonder mooie foto's jongens, vooral die van de Luftwaffe helferin is leuk daar ik op het moment probeer een dergelijk jasje aan te schaffen.
Lijkt me zeer zeker de moeite waard om tijdens onze vakantie in de Ardennen een bezoek aan deze museums te brengen.
Ik weet wel iemand die een LW (flak)helferin overjas heeft als je daar interesse in hebt.

Bedankt voor de tip maar geen dank, er is mij namelijk al het korte jasje aangeboden.
Het is nog steggelen over de prijs daar er naar mijn inziens een behoorlijke prijs voor gevraagd wordt.
Maar mocht ik daar uit komen dan laat ik het hier natuurlijk weten.
Collector of uniforms of the enemy
Plaats reactie