Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kan iemand mij vertellen op welke manieren je aan Mein Kampf kan komen? Het hoeft geen originele te zijn.
het zou een mooie aanvulling op mijn boeken collectie zijn.
Ik weet alleen dat winkels het boek niet mogen verkopen.
Het liefst heb ik hem in het Nederlands, maar Duits is ook goed. (Desnoods Engels, als die al bestaan).
In a war it's not about who's right, only who's left!
Cicero schreef:Kan iemand mij vertellen op welke manieren je aan Mein Kampf kan komen? Het hoeft geen originele te zijn.
het zou een mooie aanvulling op mijn boeken collectie zijn.
Ik weet alleen dat winkels het boek niet mogen verkopen.
Het liefst heb ik hem in het Nederlands, maar Duits is ook goed. (Desnoods Engels, als die al bestaan).
Als ik het goed begrepen heb mag het wel verkocht worden (toch ??)
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Simon nog even een vraagje aan jou. je zei in een vorig bericht dat die Mein Kampf aan je opa geschonken was omdat ie in het verzet!! zat.
Dat lijkt me sterk.
Vaak kregen de verzetsmensen een ander cadeautje mee, vaak was dit een stukje lood in het voorhoofd
hoezo wil je er 1 kopen?
een poosje geleden heb ik er nog 1 te koop zien staan bij een dealer waarmee ik wel eens contact heb.
Als je interesse hebt moet je me maar even PM-en dan kan ik je wel met hem in contact brengen.
Hij was volgens mij nog goedkoper dan een gewone M.K.