duitse koppel

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
robbie 23
Lid

duitse koppel

Bericht door robbie 23 »

Ik wil een duitse koppel kopen ,kan iemand mij vertellen wat de echtheids kenmerken zijn .Ik wil namelijk een orginele hebben en aangezien er een hele hoop nep is ,Ik spaar nog niet zo lang wo2 en kan het moeilijk onderscheiden. MVD robbie
Michael_Wittmann
Lid

Bericht door Michael_Wittmann »

Wat zoek je precies voor een koppel Robbie
Mehr Sein Als Scheinen!
robbie 23
Lid

Bericht door robbie 23 »

Ik wil er 1 van de gewone soldaat. Ik probeer een heel compleet pak te sparen en die van de gewone soldaat is tm betaalbaar! heb al helm +gasmasker, ijzerenkruis en een mauser!! groetjes robbie
Guido
Lid

Bericht door Guido »

sorry dubbele post
Laatst gewijzigd door Guido op 27 apr 2005, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Guido
Lid

Bericht door Guido »

Wehrmacht bedoel je dus? (uniform is ook duur hoor!!!) misschien goed om een boek te kopen waar het zo instaat, denk dat makkelijker zou zijn..
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ja het lijkt me wel handig al wil je een soldaat bij elkaar verzamelen dat je weet hoe dat gedeelte heet wat je spaart....
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
robbie 23
Lid

Bericht door robbie 23 »

Ik heb al boeken ,maar er staat nerges wat de kenmerken van orginele spullen zijn! hebben jullie mischien een naam van een echtsheids kenmerken boek of zo iets! robbie
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

'Detecting the fakes' van Robin Lumsden. Daar ga je de nieuwste kopieën niet in vinden, maar toch zeker een groot deel van de oude.
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

antwerpx schreef:'Detecting the fakes' van Robin Lumsden. Daar ga je de nieuwste kopieën niet in vinden, maar toch zeker een groot deel van de oude.
Helaas Peter, maar 'Detecting the fakes' van Robin Lumsden is reeds lange tijd achterhaalt, daar in vind je alleen nog de "pruts" kopietjes die een ieder nu ook wel behoort te kennen.
Collector of uniforms of the enemy
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Mooyman schreef:Helaas Peter, maar 'Detecting the fakes' van Robin Lumsden is reeds lange tijd achterhaalt, daar in vind je alleen nog de "pruts" kopietjes die een ieder nu ook wel behoort te kennen.
Is er een andere optie? Ik nog maar weinig gelijkaardige boeken aangetroffen, maar dat kan aan mijn zoekdrift liggen.
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

antwerpx schreef:
Mooyman schreef:Helaas Peter, maar 'Detecting the fakes' van Robin Lumsden is reeds lange tijd achterhaalt, daar in vind je alleen nog de "pruts" kopietjes die een ieder nu ook wel behoort te kennen.
Is er een andere optie? Ik nog maar weinig gelijkaardige boeken aangetroffen, maar dat kan aan mijn zoekdrift liggen.
Eigenlijk niet, boeken geven tot op heden nog geen 100% soelaas over de authenticiteit van items.
Die zal je toch door middel van ervaring op moeten doen, boeken zijn daar alleen een hulp middel bij.
Collector of uniforms of the enemy
robbie 23
Lid

Bericht door robbie 23 »

Nou,Wie heeft er veel ervaring en wil een keer mee naar een beurs om mij wat ervaring op te doen? e mail naar :robbiekerver@msn.com!
Plaats reactie