duitse koppel
- robbie 23
- Lid
duitse koppel
Ik wil een duitse koppel kopen ,kan iemand mij vertellen wat de echtheids kenmerken zijn .Ik wil namelijk een orginele hebben en aangezien er een hele hoop nep is ,Ik spaar nog niet zo lang wo2 en kan het moeilijk onderscheiden. MVD robbie
- Michael_Wittmann
- Lid
- Mooyman
- Lid
Helaas Peter, maar 'Detecting the fakes' van Robin Lumsden is reeds lange tijd achterhaalt, daar in vind je alleen nog de "pruts" kopietjes die een ieder nu ook wel behoort te kennen.antwerpx schreef:'Detecting the fakes' van Robin Lumsden. Daar ga je de nieuwste kopieën niet in vinden, maar toch zeker een groot deel van de oude.
Collector of uniforms of the enemy
- Peter M
- Lid
Is er een andere optie? Ik nog maar weinig gelijkaardige boeken aangetroffen, maar dat kan aan mijn zoekdrift liggen.Mooyman schreef:Helaas Peter, maar 'Detecting the fakes' van Robin Lumsden is reeds lange tijd achterhaalt, daar in vind je alleen nog de "pruts" kopietjes die een ieder nu ook wel behoort te kennen.
- Mooyman
- Lid
Eigenlijk niet, boeken geven tot op heden nog geen 100% soelaas over de authenticiteit van items.antwerpx schreef:Is er een andere optie? Ik nog maar weinig gelijkaardige boeken aangetroffen, maar dat kan aan mijn zoekdrift liggen.Mooyman schreef:Helaas Peter, maar 'Detecting the fakes' van Robin Lumsden is reeds lange tijd achterhaalt, daar in vind je alleen nog de "pruts" kopietjes die een ieder nu ook wel behoort te kennen.
Die zal je toch door middel van ervaring op moeten doen, boeken zijn daar alleen een hulp middel bij.
Collector of uniforms of the enemy
- robbie 23
- Lid
Nou,Wie heeft er veel ervaring en wil een keer mee naar een beurs om mij wat ervaring op te doen? e mail naar :robbiekerver@msn.com!