Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zon collani (ook wel affe jacke) zijn die blauwe jasjes met super veel knopen erop. Zijn niet zo veel waard maar wist niet dat ze er van de kustartillerie waren. Kustartillerie had normaal altijd wehrmacht achitge jasjes.
k98s schreef:Zon collani (ook wel affe jacke) zijn die blauwe jasjes met super veel knopen erop. Zijn niet zo veel waard maar wist niet dat ze er van de kustartillerie waren. Kustartillerie had normaal altijd wehrmacht achitge jasjes.
Het is maar wat je niet veel waard noemt maar een dergelijk jasje doet al snel een honderdje of vier a vijf.
Pas wel op dat je geen Nederlands omgebouwd marine jasje koopt robbie 23.
Van deze foto is de jas niet goed te beoordelen, wel zet ik mijn vraagtekens bij de Kriegsmarine adelaar daar dat mij een kopie lijkt.
Ja ik vind die kop van de adelaar vreemd, zo'n kleine dunne kop.
Als je die vergelijkt met ander....
Maar ik zeg nog niets over echt en nep, vind het alleen wat vreemd.
Heb die jasjes altijd (wel zonder effekten) kunnen kopen voor 350. Vind dit niet duur in vergelijking met een wh jasje dan. Maar dit is dus kustartillerie alleen om de kust art. badge?
k98s schreef:Heb die jasjes altijd (wel zonder effekten) kunnen kopen voor 350. Vind dit niet duur in vergelijking met een wh jasje dan. Maar dit is dus kustartillerie alleen om de kust art. badge?
Het jasje heeft ook op de mouw een Küstenartillerie insigne.