Collanijacke marine kustartillerie

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
robbie 23
Lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 apr 2005, 15:42
Locatie: turnhout

Bericht door robbie 23 »

Ik vroeg de verkoper om me meer foto,s van echtheids kenmerken op te sturen,maar hij e mailde gelijk dat hij verkocht was !!! jaja in iedergeval bedankt allemaal zonder jullie had ik een repo jasje gekocht!! groetjes robbie!!
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

robbie 23 schreef:Ik vroeg de verkoper om me meer foto,s van echtheids kenmerken op te sturen,maar hij e mailde gelijk dat hij verkocht was !!! jaja in iedergeval bedankt allemaal zonder jullie had ik een repo jasje gekocht!! groetjes robbie!!

Of het jasje zelf repro was is en was van deze foto's niet te zeggen, wel konden er duidelijk vraagtekens worden gezet bij de borst adelaar.
Collector of uniforms of the enemy
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

robbie 23 schreef:Ik vroeg de verkoper om me meer foto,s van echtheids kenmerken op te sturen,maar hij e mailde gelijk dat hij verkocht was !!! jaja in iedergeval bedankt allemaal zonder jullie had ik een repo jasje gekocht!! groetjes robbie!!
Gelukkig maar :D
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
janversteeg
Lid
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 apr 2005, 09:53

Heren, en Robbie

Bericht door janversteeg »

Ik las op het Forum de discussie over de kustartillerie collanijacke, ik ben nu de gelukkige eigenaar van deze originele jas.
Dus ja Robbie, hij is wel echt verkocht!
Heb al vaker zaken gedaan met de verkoper en dat is prima bevallen.
Bij de jas kreeg ik ook nog wat documenten, en verder zaten er een kustartilleriemedaille bij en een kiel voor om de hals.

Niet alles is aan de heren "kenners" besteed, merk ik op het Forum wel.Daar het hier om een Handgestichter brustadler gaat.
De jas keurig gestempeld is, en er op de kraagpatjes ook niks is aan te merken.Ik verzamel al zo,n kleine 20 jaar en heb al het e.e.a aan Duits mogen hebben, of in handen gehad heb.

Dus heren forum leden, wees aub niet te voorbarig met bepaalde uitspraken danwel beschuldigen.


Mvg
Jan Versteeg
Goirle
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Wij hebben ook niets gezegt over repro of origineel, we hadden alleen twijfels over de borstadelaar.

In ieder geval mijn excuses daarvoor.

mvg Nick
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Nick schreef:Wij hebben ook niets gezegt over repro of origineel, we hadden alleen twijfels over de borstadelaar.

In ieder geval mijn excuses daarvoor.

mvg Nick
Inderdaad, en die twijfels zijn er nog steeds, "hand gestikt" of niet.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
robbie 23
Lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 apr 2005, 15:42
Locatie: turnhout

Bericht door robbie 23 »

veel geluk met je nieuwe jasje !! ik nam aan dat ze het hier op de forum wel juist hadden. en het kan wel een echt jasje zijn maar toen ze hier zeiden dat het embleem waarschijnlijk niet echt was vind ik het een repo .Ik heb een duitse helm ,helm is orgineel maar er zitten stikkers op dus vind ik hem niet echt !! ik zou hem dan ook nooit als echt aan bieden. ik ben blij voor je dat het jasje echt is !! ik had hem ook graag willen heben, maar ik vind wel weer wat anders .. groeten :)
Laatst gewijzigd door robbie 23 op 08 mei 2005, 21:12, 2 keer totaal gewijzigd.
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

Ps. Als je nog steeds een zoekt: Bij tarnmilitaria staat er een op voor 375 met wel echte effekten!
Gebruikersavatar
robbie 23
Lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 apr 2005, 15:42
Locatie: turnhout

Bericht door robbie 23 »

Ik heb gekeken, maar is denk ik al verkocht! thanks
Gebruikersavatar
Tex
Lid
Berichten: 898
Lid geworden op: 21 sep 2004, 18:58
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Tex »

bij de collectors guild hebben ze ook nog wel een liggen
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Heren, en Robbie

Bericht door Tim »

janversteeg schreef:Niet alles is aan de heren "kenners" besteed, merk ik op het Forum wel.Daar het hier om een Handgestichter brustadler gaat.
Alsof je dat vanop een foto van 2X3 cm kan zien.
We zeiden gewoon dat hij zeker betere foto's moest vragen, omdat de adelaar twijfelachtig was en je van zo'n fotootje geen goed oordeel kan vellen.
Plaats reactie