Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kijk en huiver.....
Dit is wat ik van de week thuis heb gekregen: een mooie Belgisch onklare P 08, nummergelijk. Ik weet niet of ik het ga kopen, maar ik mag er mee spelen! Da's nogal service!!
Laatst gewijzigd door Peter op 23 mei 2005, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Giel schreef:Hij ligt thuis, maar je gaat hem nog kopen
Yep! Daar komt het wel op neer ik mag het rustig bekijken en in huis hebben .
@jacco1: over prijzen doe ik geen mededelingen, maar het is niet goedkoop...
Giel schreef:Hij ligt thuis, maar je gaat hem nog kopen
Yep! Daar komt het wel op neer ik mag het rustig bekijken en in huis hebben .
@jacco1: over prijzen doe ik geen mededelingen, maar het is niet goedkoop...
SiNiStEr schreef:En heb je eigenlijk een vergunning voor deze dingen?
Wat boeit dat nou of die wel of geen vergunning heeft?!? Is dat jou probleem? Ik weet wel het is maar een vraagje maar altijd als er iemand een wapen plaatst krijg je altijd reactie's als "mag dat wel", "heb je een vergunning", "dat mag toch niet in Nederland", enz..
Ik vind het een prachtig ding en het kan mij werkelijk waar geen z*k schelen of die nou wel of geen vergunning heeft en of dat wel of niet mag, dat is zijn probleem (of niet)
Dank jullie wel voor de reacties! Het is een mooi ding die volledig onklaar is, ik verwacht dan ook geen problemen met justitie! Papieren zijn in orde.
Owkay, nogmaals zeer mooi ding en sorry voor de vraag. Ik zat vlak na het posten nog te denken om die zin nog weg te halen maar ik moest er vandoor en ik dacht ach laat em ook maar staan.
En het ergste is dat het mij eigenlijk ook geen f**k kan schelen of je er een vergunning voor hebt dus had ik die zin gewoon weg kunnen laten.
Ben nog wel benieuwd naar het productie jaar.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
SiNiStEr schreef:Owkay, nogmaals zeer mooi ding en sorry voor de vraag. Ik zat vlak na het posten nog te denken om die zin nog weg te halen maar ik moest er vandoor en ik dacht ach laat em ook maar staan.
En het ergste is dat het mij eigenlijk ook geen f**k kan schelen of je er een vergunning voor hebt dus had ik die zin gewoon weg kunnen laten.
Ben nog wel benieuwd naar het productie jaar.
No problem! Het productiejaar weet ik niet, hoe kan ik dat zien? Er staat geen jaartal op, wel allerlei nummers...
Peter, nou ik verwacht wel problemen met justitie. Weet wat je koopt, naast de inbeslagname, ook nog een boete, en een aantekening riskeren? maar een mooi ding!