Wat is dit voor helm?

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Chill dude ik begin niet te zeuren!!
Mehr Sein Als Scheinen!
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

nou geef toe, je gaat nooit een foto vinden, laten we deze topic gewoon sluiten en tot besluit komen dat jij een miskoop gedaan hebt :wink:
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Michael_Wittmann schreef:Sjeeeej moet je een foto hebben om te kunnen bepalen of die nou werkelijk wo2 is :|
Bijlange niet. Er zijn genoeg dingen waarvan (nog) geen oorlogse foto's bekend zijn en die origineel zijn of als origineel beschouwd worden.

Maar laat ons even allemaal geduld hebben, M_W heeft gezegd dat de foto komt...is het te lang wachten dan geloof je het naar believen wel of niet.
Gelieve berichten als deze in de toekomst dus ook te vermijden:
nou geef toe, je gaat nooit een foto vinden, laten we deze topic gewoon sluiten en tot besluit komen dat jij een miskoop gedaan hebt
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Hei Michael_Wittmann komt die foto nou nog??

Grapje hahahaha :lol: :lol: kon het niet laten!!
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

FELIX schreef:Hei Michael_Wittmann komt die foto nou nog??

Grapje hahahaha :lol: :lol: kon het niet laten!!
Hahaha,,, :P :D
Die foto komt niet... :wink:
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

sander vw schreef:nou geef toe, je gaat nooit een foto vinden, laten we deze topic gewoon sluiten en tot besluit komen dat jij een miskoop gedaan hebt :wink:
Ik heb de discussie maar deels gevolgd maar ik vind dit echt een K*T-opmerking. Wie weet hoeveel M_W hiervoor betaald heeft en omdat er nog geen foto van is of jij het met je ENORME verzamelervaring nog nooit zo'n helm hebt gezien is het volgens jou maar meteen een miskoop en een fake!!! Ik vind dit echt enorme onzin, zoals antwerpx al zei zijn er vele dingen dingen die wel wo2 zijn maar die niet op een foto staan en gewoon prive-aanmaak zijn. Dit lijkt mij ook zo'n geval.
En ik weet overigens best dat je het niet zo hard meent als dat ik het opvat maar toch. Het blijft een k*t-opmerking.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

SiNiStEr schreef:
sander vw schreef:nou geef toe, je gaat nooit een foto vinden, laten we deze topic gewoon sluiten en tot besluit komen dat jij een miskoop gedaan hebt :wink:
Ik heb de discussie maar deels gevolgd maar ik vind dit echt een K*T-opmerking. Wie weet hoeveel M_W hiervoor betaald heeft en omdat er nog geen foto van is of jij het met je ENORME verzamelervaring nog nooit zo'n helm hebt gezien is het volgens jou maar meteen een miskoop en een fake!!! Ik vind dit echt enorme onzin, zoals antwerpx al zei zijn er vele dingen dingen die wel wo2 zijn maar die niet op een foto staan en gewoon prive-aanmaak zijn. Dit lijkt mij ook zo'n geval.
En ik weet overigens best dat je het niet zo hard meent als dat ik het opvat maar toch. Het blijft een k*t-opmerking.
Gelukkig bestaan er ook nog 2 slimmen mensen op het forum ! Antwerpx en Sinister!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

SiNiStEr schreef:
sander vw schreef:nou geef toe, je gaat nooit een foto vinden, laten we deze topic gewoon sluiten en tot besluit komen dat jij een miskoop gedaan hebt :wink:
Ik heb de discussie maar deels gevolgd maar ik vind dit echt een K*T-opmerking. Wie weet hoeveel M_W hiervoor betaald heeft en omdat er nog geen foto van is of jij het met je ENORME verzamelervaring nog nooit zo'n helm hebt gezien is het volgens jou maar meteen een miskoop en een fake!!! Ik vind dit echt enorme onzin, zoals antwerpx al zei zijn er vele dingen dingen die wel wo2 zijn maar die niet op een foto staan en gewoon prive-aanmaak zijn. Dit lijkt mij ook zo'n geval.
En ik weet overigens best dat je het niet zo hard meent als dat ik het opvat maar toch. Het blijft een k*t-opmerking.
Precies, Sandervw vind zijn artikelen en objecten beter dan die van andere.. alles wat hij heeft is goed, en wat andere qua zeldzaams hebben is fake.. maar nu weer ontopic :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

RelicHunter44 schreef:
Precies, Sandervw vind zijn artikelen en objecten beter dan die van andere.. alles wat hij heeft is goed, en wat andere qua zeldzaams hebben is fake..
:? :? :|
Geef eens een voorbeeld....?
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Nou hij zegt vaker van: replica bla bla bla naoorlogs, terwijl die vaak geen eens redenen geeft.. ( die fout heb ik ook gemaakt).
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

RelicHunter44 schreef:Nou hij zegt vaker van: replica bla bla bla naoorlogs, terwijl die vaak geen eens redenen geeft.. ( die fout heb ik ook gemaakt).
Wil niet veel zeggen, maar hier deed een net zo hard aan mee. foute knopen? my ass!

Sinister, volledig mee eens, tijd voor eens mensen een spiegel voor te houden. Lijkt mij niet verkeerd af en toe een zelfrefelctie!!!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Guido schreef:
RelicHunter44 schreef:Nou hij zegt vaker van: replica bla bla bla naoorlogs, terwijl die vaak geen eens redenen geeft.. ( die fout heb ik ook gemaakt).
Wil niet veel zeggen, maar hier deed jij net zo hard aan mee. foute knopen? my ass!


Lees dan! Ik zeg toch dat ik die fout zelf ook gemaakt heb, heb hier ook spijt van.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

ach niet gezien! och alleen maar goed dat je die fout in ziet :D mijn excuus
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Enne als ik de foto nou niet kan vinden :P

Ik blijf zoeken hoor! :P
Mehr Sein Als Scheinen!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ik was inderdaad in die tijd vrij dom (of ben ik nog steeds dom? :P ). Maar ik ben iig niet boos oid (had ik ook geen reden voor). Blijft een mooi jasje.. ik zal wel jaloers zijn gweest.. Maar nu weer ontopic!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Plaats reactie