Wat is dit voor helm?
- Michael_Wittmann
- Lid
- killingspree
- Lid
goed idee !
maar UV is geen hoefd bij verf niet te werken he ! voornamelijk bij textiel
nou over geen perfecte namaak !
je zult maar net een hobbiest treffe die zich de zondag middag inpland om een wolfsangel op de helm te verven
ik zeg niet dat hij nep is maar de leeftijd wil niks zeggen !
dus.....
maar UV is geen hoefd bij verf niet te werken he ! voornamelijk bij textiel
nou over geen perfecte namaak !
je zult maar net een hobbiest treffe die zich de zondag middag inpland om een wolfsangel op de helm te verven
ik zeg niet dat hij nep is maar de leeftijd wil niks zeggen !
dus.....

- Mooyman
- Lid
Niet helemaal Niels, daar dit in die tijd, en nu nog wel, niet door iedereen een gewild items is/was.killingspree schreef:joey !
ok in de 60er jaren ( als dit al echt is )
werd er na gemaakt !
zeer triest maar ja !
gr van niels
Iets onbekends maakt men doorgaans niet na, in deze tijd zijn NSB en andere collaboratie items een gewild iets en dan ook al weer geruime tijd onderhevig aan namaak.
Collector of uniforms of the enemy
- Michael_Wittmann
- Lid
- killingspree
- Lid
- killingspree
- Lid
- Michael_Wittmann
- Lid
-
- Lid
Je hebt nog wel 's namaak decals die oplichten onder uv, vandaar de uv test. Verder voel je het decal niet en is het er niet af te krijgen.
Ook in de jaren 30 zijn er al kopie's gemaakt van wh uitrusting. Ik weet dat dat ongeloofwaardig klinkt maar dat is echt zo. Ze zijn namelijk voor een duitse film gemaakt toen der tijd.
Tevens zeg ik ook niet dat de helm echt is. Daarvoor moet je hem echt in handen hebben en er zijn maar een paar personen die zoiets met zekerheid kunnen zeggen.
Ook in de jaren 30 zijn er al kopie's gemaakt van wh uitrusting. Ik weet dat dat ongeloofwaardig klinkt maar dat is echt zo. Ze zijn namelijk voor een duitse film gemaakt toen der tijd.
Tevens zeg ik ook niet dat de helm echt is. Daarvoor moet je hem echt in handen hebben en er zijn maar een paar personen die zoiets met zekerheid kunnen zeggen.
- Michael_Wittmann
- Lid
- Mooyman
- Lid
-
- Lid
Zal het eens vrage aan degene die mij het vertelde. Hij heeft dat uit een boek oid dus het zal vast en zeker kloppen.Mooyman schreef:Kan je dit ook nader verklaren?, daar ik persoonlijk hier nog nimmer van gehoord heb.k98s schreef:
Ook in de jaren 30 zijn er al kopie's gemaakt van wh uitrusting...............
Trouwens, of je dit als kopie kan benoemen weet ik niet. Zijn namelijk extra gemaakt voor die film.
- Mooyman
- Lid
Lijkt me persoonlijk namelijk stug daar er natuurlijk in die tijd genoeg uitrusting voor handen was.k98s schreef:Zal het eens vrage aan degene die mij het vertelde. Hij heeft dat uit een boek dus het zal vast en zeker kloppen.Mooyman schreef:Kan je dit ook nader verklaren?, daar ik persoonlijk hier nog nimmer van gehoord heb.k98s schreef:
Ook in de jaren 30 zijn er al kopie's gemaakt van wh uitrusting...............
Trouwens, of je dit als kopie kan benoemen weet ik niet. Zijn namelijk extra gemaakt voor die film.
Ook was er begin jaren 30 geen Wehrmacht maar Reichswehr

Collector of uniforms of the enemy
- Michael_Wittmann
- Lid