Wat is dit voor helm?
- Michael_Wittmann
- Lid
- Peter M
- Lid
Bijlange niet. Er zijn genoeg dingen waarvan (nog) geen oorlogse foto's bekend zijn en die origineel zijn of als origineel beschouwd worden.Michael_Wittmann schreef:Sjeeeej moet je een foto hebben om te kunnen bepalen of die nou werkelijk wo2 is
Maar laat ons even allemaal geduld hebben, M_W heeft gezegd dat de foto komt...is het te lang wachten dan geloof je het naar believen wel of niet.
Gelieve berichten als deze in de toekomst dus ook te vermijden:
nou geef toe, je gaat nooit een foto vinden, laten we deze topic gewoon sluiten en tot besluit komen dat jij een miskoop gedaan hebt
- SiNiStEr
- Lid
Ik heb de discussie maar deels gevolgd maar ik vind dit echt een K*T-opmerking. Wie weet hoeveel M_W hiervoor betaald heeft en omdat er nog geen foto van is of jij het met je ENORME verzamelervaring nog nooit zo'n helm hebt gezien is het volgens jou maar meteen een miskoop en een fake!!! Ik vind dit echt enorme onzin, zoals antwerpx al zei zijn er vele dingen dingen die wel wo2 zijn maar die niet op een foto staan en gewoon prive-aanmaak zijn. Dit lijkt mij ook zo'n geval.sander vw schreef:nou geef toe, je gaat nooit een foto vinden, laten we deze topic gewoon sluiten en tot besluit komen dat jij een miskoop gedaan hebt
En ik weet overigens best dat je het niet zo hard meent als dat ik het opvat maar toch. Het blijft een k*t-opmerking.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Michael_Wittmann
- Lid
Gelukkig bestaan er ook nog 2 slimmen mensen op het forum ! Antwerpx en Sinister!SiNiStEr schreef:Ik heb de discussie maar deels gevolgd maar ik vind dit echt een K*T-opmerking. Wie weet hoeveel M_W hiervoor betaald heeft en omdat er nog geen foto van is of jij het met je ENORME verzamelervaring nog nooit zo'n helm hebt gezien is het volgens jou maar meteen een miskoop en een fake!!! Ik vind dit echt enorme onzin, zoals antwerpx al zei zijn er vele dingen dingen die wel wo2 zijn maar die niet op een foto staan en gewoon prive-aanmaak zijn. Dit lijkt mij ook zo'n geval.sander vw schreef:nou geef toe, je gaat nooit een foto vinden, laten we deze topic gewoon sluiten en tot besluit komen dat jij een miskoop gedaan hebt
En ik weet overigens best dat je het niet zo hard meent als dat ik het opvat maar toch. Het blijft een k*t-opmerking.
Precies, Sandervw vind zijn artikelen en objecten beter dan die van andere.. alles wat hij heeft is goed, en wat andere qua zeldzaams hebben is fake.. maar nu weer ontopicSiNiStEr schreef:Ik heb de discussie maar deels gevolgd maar ik vind dit echt een K*T-opmerking. Wie weet hoeveel M_W hiervoor betaald heeft en omdat er nog geen foto van is of jij het met je ENORME verzamelervaring nog nooit zo'n helm hebt gezien is het volgens jou maar meteen een miskoop en een fake!!! Ik vind dit echt enorme onzin, zoals antwerpx al zei zijn er vele dingen dingen die wel wo2 zijn maar die niet op een foto staan en gewoon prive-aanmaak zijn. Dit lijkt mij ook zo'n geval.sander vw schreef:nou geef toe, je gaat nooit een foto vinden, laten we deze topic gewoon sluiten en tot besluit komen dat jij een miskoop gedaan hebt

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- Guido
- Lid
Wil niet veel zeggen, maar hier deed een net zo hard aan mee. foute knopen? my ass!RelicHunter44 schreef:Nou hij zegt vaker van: replica bla bla bla naoorlogs, terwijl die vaak geen eens redenen geeft.. ( die fout heb ik ook gemaakt).
Sinister, volledig mee eens, tijd voor eens mensen een spiegel voor te houden. Lijkt mij niet verkeerd af en toe een zelfrefelctie!!!
Wil niet veel zeggen, maar hier deed jij net zo hard aan mee. foute knopen? my ass!Guido schreef:RelicHunter44 schreef:Nou hij zegt vaker van: replica bla bla bla naoorlogs, terwijl die vaak geen eens redenen geeft.. ( die fout heb ik ook gemaakt).
Lees dan! Ik zeg toch dat ik die fout zelf ook gemaakt heb, heb hier ook spijt van.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- Michael_Wittmann
- Lid
Ik was inderdaad in die tijd vrij dom (of ben ik nog steeds dom?
). Maar ik ben iig niet boos oid (had ik ook geen reden voor). Blijft een mooi jasje.. ik zal wel jaloers zijn gweest.. Maar nu weer ontopic!