Je nieuwste aankoop - Deel 3
-
- Lid
- Michael_Wittmann
- Lid
- Dodo
- Lid
Man, Giel. Jij bent zo ijdel met militaria als het maar kan zijn. Als het een mooi item is, zien we dat ook wel op de minderwaardige foto'tjes van de verkoper.Giel schreef:neen, nog even geduld, ik wacht tot wanneer ik hem thuis heb, de foto's van de verkoper zijn niet mooi genoegGuido schreef:nou laat dan zien Giel.
Dus Giel, alsjeblieft!!!

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Peter M
- Lid
Zullen we afspreken om hier slechts één keer je nieuwste aankoop te plaatsen? Als je bijvoorbeeld geen foto's hebt, plaats dan een beschrijving. Als je nog geen foto's hebt, wacht dan ineens met plaatsen tot je ze hebt. Als je de aankoop nog niet kenbaar wilt maken, wacht dan tot je het wel wilt.
Dat maakt het allemaal wat overzichtelijker, niet?
- Dodo
- Lid
En het beperkt het pijnlijke wachten op vermoedelijk schitterende items. Dit is héél vervelend.antwerpx schreef:Zullen we afspreken om hier slechts één keer je nieuwste aankoop te plaatsen? Als je bijvoorbeeld geen foto's hebt, plaats dan een beschrijving. Als je nog geen foto's hebt, wacht dan ineens met plaatsen tot je ze hebt. Als je de aankoop nog niet kenbaar wilt maken, wacht dan tot je het wel wilt.
Ik sluit mij geheel bij antwerpx aan!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Michael_Wittmann
- Lid
Precies ik ook ..Dodo schreef:En het beperkt het pijnlijke wachten op vermoedelijk schitterende items. Dit is héél vervelend.antwerpx schreef:Zullen we afspreken om hier slechts één keer je nieuwste aankoop te plaatsen? Als je bijvoorbeeld geen foto's hebt, plaats dan een beschrijving. Als je nog geen foto's hebt, wacht dan ineens met plaatsen tot je ze hebt. Als je de aankoop nog niet kenbaar wilt maken, wacht dan tot je het wel wilt.
Ik sluit mij geheel bij antwerpx aan!!
Nog bedankt voor alle reacties ..
Ik werd overspoeld..!

Mehr Sein Als Scheinen!