Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Simon schreef:
Mja, oké, maar het komt gewoon ff anders over, en na een hoop k*t dagen....
Komt niet zo vaak voor , maar ook ik heb wel eens een k#t dag, maar dan reageer ik dat nog niet hier op het forum af .
Ik vond het eigenlijk ook niet zo'n gepaste grap.
En wat bedoel je met de caracters? Smileys?
Moet de ene de ander hier helpen , was ook geen "grap", doe geen uitleg meer daar ik me daar niet toe "schuldig" toe voel, gewoon de karakters in de juiste context lezen .
Mooyman schreef:Moet de ene de ander hier helpen , was ook geen "grap", doe geen uitleg meer daar ik me daar niet toe "schuldig" toe voel, gewoon de karakters in de juiste context lezen .
Ik lees ook maar wat er staat; "Ook hier van uit Friesland zijn V1 en later V2 rakketen afgevuurd, eerst op Engeland maar later voornamelijk op Antwerpen " met wat lachende smileys erachter. Maar goed, als jij dit niet verder wilt uitleggen ...
Mooyman schreef:Moet de ene de ander hier helpen , was ook geen "grap", doe geen uitleg meer daar ik me daar niet toe "schuldig" toe voel, gewoon de karakters in de juiste context lezen .
Ik lees ook maar wat er staat; "Ook hier van uit Friesland zijn V1 en later V2 rakketen afgevuurd, eerst op Engeland maar later voornamelijk op Antwerpen " met wat lachende smileys erachter. Maar goed, als jij dit niet verder wilt uitleggen ...
Weer een treffend voorbeeld van het niet goed lezen, zijn het allen lachende smileys .
Maar ik zal er voortaan, speciaal voor u , tekst en uitleg bij de smileys plaatsen.
Tim schreef:Resp. , en
Nu kan je toch niet beweren dat zoiets dan niet als een grap overkomt ?
Allemaal lachende smileys , vraagteken smiley betekend niet geheel duidelijk en roll smiley betekend verbaast , van deze laatste weet je de betekenis geloof ik wel.
Niet om me te moeien e
of om te muggenziften, maar ik dacht ook eerst dat je het leuk vond dat Antwerpen door die V-bommen werd bestookt, dus ja, die smiley's zijn verkeerd te interpreteren...
helemaal off topic dus en mijn excuses daarvoor...
Gertos45 schreef: die smiley's zijn verkeerd te interpreteren.........
Inderdaad, voor iemand die nieuw op het forum zou zijn en mij niet wat langer zou kennen als een serieus lid, bvb zoals jij, vandaar dat ik jou ook niet uit zou maken voor "muggenzifter" .
Simon schreef:Nog snel even langsgaan, de vleugels ofzo meenemen (dit is als grap bedoeld...)
De motor is al pleite Simon, die heeft de boer er ooit met de trekker uitgehaald, ik denk dat er alleen nog maar chemische troep zit, en waarschijnlijk die 2 stalen luchtdruk bollen