patroon tasje Duits?
Ik heb het tegen sander, hij zegt in een topic waar het over gebruik van tasjes in WO II gaat, dat zijn P38 holster daar ook een voorbeeld van is... (met andere woorden). Dus daarom zei ik dat ter info, en zei sander vw dat die dat al wist 

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- Mooyman
- Lid
De discussie gaat niet over het naoorlogs doorgebruiken van Duits of ander materiaal maar door het gebruiken van buit materiaal door de Duitsers, je haalt hier twee zaken door elkaar.sander vw schreef:sorry jongens ik blijf bij m'n mening.
ja tuurlijk zijn dingen doorgebruikt, ik heb zelf een p38 holster door de Nooren gebruikt, maar met Duitse stempels en iets wat je in de boekjes ziet
Collector of uniforms of the enemy
- killingspree
- Lid
De discussie gaat niet over het naoorlogs doorgebruiken van Duits of ander materiaal maar door het gebruiken van buit materiaal door de Duitsers, je haalt hier twee zaken door elkaar.
inderdaad meindert
dat had ik ook al aan gegeven !
naar mijn mening ( ook aan te tonen ) zijn deze belgische tasje gebruikt door zie germans !
niels
- killingspree
- Lid
- Peter M
- Lid
Ik heb ook even contact opgenomen met de eigenaar van deze collectie: http://users.pandora.be/theliberator/ot ... ctions.htm (met 'enige' ervaring op het gebied) en die heeft het ook nog nooit gezien.luc schreef:ik verzamel niets anders dan belgisch voor mei 40 en ik heb nog nooit een belgische militair met zo een tasje gezien![]()
Dit is trouwens Belgisch, misschien dat er daar verwarring mee is?

(Jaja, zeer schematisch, ik weet het wel

-
- Lid
ik geloof je, ik had het tegen k98skillingspree schreef:ik ga effe opzoek
ik weet dat ik het ergens gezien heb
maar heb je ening idee hoeveel wo2 foto's ik gezien heb
dus
maar ja sander als je me niet wil geloven maakt dat niet uit hoorik ga het Proberen aan te tonen maar beloof nog effe niks !
niels

- killingspree
- Lid
-
- Lid
Huhsander vw schreef:ik geloof je, ik had het tegen k98skillingspree schreef:ik ga effe opzoek
ik weet dat ik het ergens gezien heb
maar heb je ening idee hoeveel wo2 foto's ik gezien heb
dus
maar ja sander als je me niet wil geloven maakt dat niet uit hoorik ga het Proberen aan te tonen maar beloof nog effe niks !
nielsIk ben er ook zker van dat dit geen Duits tasje is

- luc
- Lid
- Gegeven: 1 keer
- Ontvangen: 2 keer
als ik me niet vergist bedoelt u het tasje van de GP waar de reserveladers instaken , ik heb er een foto van zal eens zoekenantwerpx schreef:Ik heb ook even contact opgenomen met de eigenaar van deze collectie: http://users.pandora.be/theliberator/ot ... ctions.htm (met 'enige' ervaring op het gebied) en die heeft het ook nog nooit gezien.luc schreef:ik verzamel niets anders dan belgisch voor mei 40 en ik heb nog nooit een belgische militair met zo een tasje gezien![]()
Dit is trouwens Belgisch, misschien dat er daar verwarring mee is?
(Jaja, zeer schematisch, ik weet het wel)