DAK helm??

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

Daniel schreef:Sander, thanks a lot! Denk trouwens niet dat hij heeft liggen rotten, hoor. Eigenlijk ziet die camo er redelijk goed uit, alleen hier en daar zitten er pitten in tot op het staal van de helm. Maar de camo zelf is redelijk duidelijk! Schrik daar trouwens wel van, maar wel blij dat ik voor Brits heb gekozen ipv Duits! Iemand interesse, stuur maar een pb!
je kan niet alles zien vanop een foto, allesinds veel succes met de verkoop :wink:
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Wat vraag je voor de helm als ik vragen mag?
600 euri?
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
Daniel
Lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:23
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door Daniel »

Nick schreef:Wat vraag je voor de helm als ik vragen mag?
600 euri?
Nogmaals, ik heb geen verstand van en geen interesse in Duits, Sander geeft een richtprijs, omdat hij veel meer verstand van zaken heeft, ga ik ervan uit dat dat een eerlijke prijs is. Maar als iemand geinteresseerd is, stel ik voor om te komen kijken en zelf de helm te beoordelen. Ruilen vind ik een betere optie dan verkopen, maar dan moet dit uiteraard voor mij vergelijkbaar zijn. Brits is mijn interessegebied en ik ben zelf bijv. nog op zoek naar een redelijke Denison smock...... :wink:
Plaats reactie