Is dit een goeie SS?? Helm???
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
Is dit een goeie SS?? Helm???
Wat denken de experts hier???
Camo lijkt een soort zaagmeel??? Datum op de band is 1943....
Thanks,
Johan
Camo lijkt een soort zaagmeel??? Datum op de band is 1943....
Thanks,
Johan
29th Let's Go!!!!!
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
+Giel schreef:Hallo Johan,
Volgens mij is er eerst een laagje witte verf over gelegt, en vervolgens een dikke laag groene verf, om iemand te doen geloven dat het een ss helm is... Voor mij zou het geen ss helm zijn
Ja inderdaad, de runen lopen aan de onderkant van de groene verf niet op de juiste manier, de verf lijkt daar net een grote vlek.........
Groeten R.
Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
- Dodo
- Lid
Iedereen die een opmerking over de helm weet te maken om zo te achterhalen of deze helm origineel is, mag dat toch doen?k98s schreef:Hij vraagt het aan experts hoor!
Zolang die opmerking maar onderbouwd is.
Op het moment ben jij de enige die hier een opmerking plaatst die niet onderbouwd is, en bovendien verschrikkelijk off-topic.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Dodo
- Lid
Oooh? Dat was het dus.k98s schreef:Niet huilen! Ik geef alleen aan wat er staat.
Goh, maar Johan heeft het dus ook geplaatst in zijn openingspost. De 1e regel nog wel!!
Maar iedereen die hier dus een post heeft geplaatst met betrekking tot deze helm hoort dat eigenlijk niet te doen, omdat ze niet een merkje 'expert' hebben? Misschien handig om gewoon 2x na te denken voordat je dit soort zinloze post plaatst.
Zonde van het topic, sorry.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Peter M
- Lid
Dodo: helemaal mijn mening, k98s: hou dat provocerend gedrag in het vervolg achterwege...Dodo schreef:Oooh? Dat was het dus.k98s schreef:Niet huilen! Ik geef alleen aan wat er staat.
Goh, maar Johan heeft het dus ook geplaatst in zijn openingspost. De 1e regel nog wel!!
Maar iedereen die hier dus een post heeft geplaatst met betrekking tot deze helm hoort dat eigenlijk niet te doen, omdat ze niet een merkje 'expert' hebben? Misschien handig om gewoon 2x na te denken voordat je dit soort zinloze post plaatst.
Zonde van het topic, sorry.
Nu weer on-topic.
Laatst gewijzigd door Peter M op 19 jun 2005, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- willysproject
- Lid
Aangezien 'Sinister' en 'AntwerpX' volgens meneer Michael Wittmann de enige 2 slimme mensen op dit forum zijn, acht ik mijzelf te laag om hier een onderbouwde commentaar op te zetten...k98s schreef:Hij vraagt het aan experts hoor!
zie ook: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=8030&start=75
Johan: zie PM en commentaar van Darryl Pajot op WA forum
Met de allergrootste hoogachting voor de experts,
Gerd V
-
- Lid
- Contacteer:
- SiNiStEr
- Lid
Wat hebben Michael Wittmann, AntwerpX en ik hiermee te maken als ik vragen mag? En doe niet zo kinderachtig Gerd, geef gewoon je commentaar daar heeft iedereen het meest aan, want jij hebt er vele malen meer verstand van als ik(ik eigenlijk helemaal niet dus... )willysproject schreef:Aangezien 'Sinister' en 'AntwerpX' volgens meneer Michael Wittmann de enige 2 slimme mensen op dit forum zijn, acht ik mijzelf te laag om hier een onderbouwde commentaar op te zetten...k98s schreef:Hij vraagt het aan experts hoor!
zie ook: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=8030&start=75
Johan: zie PM en commentaar van Darryl Pajot op WA forum
Met de allergrootste hoogachting voor de experts,
Gerd V
Waarschijnlijk leren mensen hier ook weer wat van. En overigens vind ik jou altijd een van de personen die het beste dingen uitleggen en beargumenteren. Zeker ook omdat je vaak bij je uitleg foto's met voorbeelden plaatst. Dus geef a.u.b. je mening en argumentatie over deze helm.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus