Dolk hitler jugend
-
- Lid
Dolk hitler jugend
Hey
Ik heb zo pas een dolk van de hitler jugend gekocht.
Maar ik weet niet zeker of hij origineel is.
De diamant in de schede met de swastika kan ik bewegen(zit spelling op) en dat moet anar het schijnt, de schede is van staal en aan de binne kant zit een soort papier achtig materiaal zodat het mes klemt, op de dolk zie ik nog een vage inscriptie , een paar letter van 'bluth und ehre' en er staat een stempel in : een cirkel met daar in wMw Waffen met daar door een zwaard en daar onder ges. geschutzt
Is hij origineel?
Ik heb zo pas een dolk van de hitler jugend gekocht.
Maar ik weet niet zeker of hij origineel is.
De diamant in de schede met de swastika kan ik bewegen(zit spelling op) en dat moet anar het schijnt, de schede is van staal en aan de binne kant zit een soort papier achtig materiaal zodat het mes klemt, op de dolk zie ik nog een vage inscriptie , een paar letter van 'bluth und ehre' en er staat een stempel in : een cirkel met daar in wMw Waffen met daar door een zwaard en daar onder ges. geschutzt
Is hij origineel?
-
- Lid
- Contacteer:
Je hebt iets gekocht maar je weet niet of het origineel is, dat is in feite één van de domste dingen die je kunt doen... Wat als blijkt dat je HJ Dolk fake is? Dan zt je opgescheept met rotzooi waarvoor je toch wel wat hebt betaald, maargoed. Zoals RH al zei zou een foto handig zijn. Bedoel je met deze dolk toch niet die SS Dolk uit je vorige post, ofwel? Zo snel mogelijk en foto plaatsen is de boodschap!
MvG,
Junior
MvG,
Junior
Laatst gewijzigd door junior op 21 jun 2005, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
- Peter M
- Lid
Re: Dolk hitler jugend
Dat is inderdaad al een vrij goed teken.prodigy schreef:De diamant in de schede met de swastika kan ik bewegen(zit spelling op) en dat moet anar het schijnt
- Giel
- Lid
-
- Lid
dolk hj
Hey hoe plaats je hier een foto?Dan kan ik een paar mooie foto's van men dolk plaatsen.Ik ben er wel 95% zeker van dat hij origineel is want ik weet de plaats van herkomst enzo maar ik herken gewoon de makelaar van de dolk niet.
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Michael_Wittmann
- Lid
- Dodo
- Lid
kan allebeiMichael_Wittmann schreef:http://www.imageshack.ws toch?Tex schreef:www.imageshack.us
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
- Michael_Wittmann
- Lid
-
- Lid
- Daniel
- Lid
Re: dolk hj
Makelaar?? Zijn die dolken zo prijzig dat je er via die weg 1 aan moet schaffen????prodigy schreef:Ik ben er wel 95% zeker van dat hij origineel is want ik weet de plaats van herkomst enzo maar ik herken gewoon de makelaar van de dolk niet.