Orgineel of Repro? Jasje

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Orgineel of Repro? Jasje

Bericht door Michael_Wittmann »

Wie kan me zeggen voor zondag kwart voor 9 of dit orgineel is of repro(Zoals veel van mijn andere spullen volgens velen ;) )

Mvg

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mehr Sein Als Scheinen!
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Dude heb je al gezegd dat die echt is, maar twijfel heb over het groene stiksel. Misschien een off. jasje en vermaakt naar soldaat ivm de koppelhaken.
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Michael, misschien kan je gewoon beter eens een item kopen dat je niet in twijfel moet trekken, dat 100% ok, volgens iedereen en alle man. In de plaats van bij voorbeeld drie "privé aanmaaks" heb je een goede textbook vest.
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Giel schreef:Michael, misschien kan je gewoon beter eens een item kopen dat je niet in twijfel moet trekken, dat 100% ok, volgens iedereen en alle man. In de plaats van bij voorbeeld drie "privé aanmaaks" heb je een goede textbook vest.

Verstand van jassen heb ik niet dus daarom vraag ik het hiero...
Mehr Sein Als Scheinen!
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

pionier schreef:Dude heb je al gezegd dat die echt is, maar twijfel heb over het groene stiksel. Misschien een off. jasje en vermaakt naar soldaat ivm de koppelhaken.
idd, groene stiksel zijn verdacht maar algemeen ziet het vestje er wel ok uit. Ik zou het jasje passen aangezien de staat niet al te best is. Wat is de prijs?
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Prijs staat nog niet vast..
Bied maar staat er...
De staat valt toch nog wel mee sander.. op de kraag dan na..

Mvg
Mehr Sein Als Scheinen!
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Hij wilt graag een jasje voor minder geld. Ik vind dat het jasje nog redelijk is voor de prijs wat ie nu staat. Komt wel zeker nog 100 a 200 euro bij aan effekten.

ALs je kijkt bij de knoopsgaten zie je groen stiksel (en de knoopsgaten zijn een beetje wijder geworden, dus daarom zal dat wel gedaan zijn) en ook bij de koppelgaten groen stiksel. Dus denk dat iemand dat heeft verstevigd. Voor de rest een leuk model m40. Als je het jasje weer verder zou verkopen krijg je je geld toch meestal wel terug...
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

pionier schreef:Hij wilt graag een jasje voor minder geld. Ik vind dat het jasje nog redelijk is voor de prijs wat ie nu staat. Komt wel zeker nog 100 a 200 euro bij aan effekten.

ALs je kijkt bij de knoopsgaten zie je groen stiksel (en de knoopsgaten zijn een beetje wijder geworden, dus daarom zal dat wel gedaan zijn) en ook bij de koppelgaten groen stiksel. Dus denk dat iemand dat heeft verstevigd. Voor de rest een leuk model m40. Als je het jasje weer verder zou verkopen krijg je je geld toch meestal wel terug...
Model 41 hoor. ;) Voor de rest vind ik het een mooi en redelijk betrouwbaar jasje. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

why m41 :S
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Dus orgineel?
Mehr Sein Als Scheinen!
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

pionier schreef:why m41 :S
de flappen van de zakken die minder geplooid zijn op het einde. De stempel met m 41


Michael, het is origineel, betaal gewoon niet te veel voor het jasje en je hebt iets moois. Persoonlijk maximum 500euro :wink:
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

sander vw schreef:
pionier schreef:why m41 :S
de flappen van de zakken die minder geplooid zijn op het einde. De stempel met m 41


Michael, het is origineel, betaal gewoon niet te veel voor het jasje en je hebt iets moois. Persoonlijk maximum 500euro :wink:
Gvd hij heeft gelijk

van 232 naar 515 in 30 sec :|
Tjaa...
Mehr Sein Als Scheinen!
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

Michael_Wittmann schreef:
sander vw schreef:
pionier schreef:why m41 :S
de flappen van de zakken die minder geplooid zijn op het einde. De stempel met m 41


Michael, het is origineel, betaal gewoon niet te veel voor het jasje en je hebt iets moois. Persoonlijk maximum 500euro :wink:
Gvd hij heeft gelijk

van 232 naar 515 in 30 sec :|
Tjaa...
zoals altijd 8) :lol:
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Dat is nou altijd wat ik HAAT!! mja.
Mehr Sein Als Scheinen!
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

sander vw schreef: de flappen van de zakken die minder geplooid zijn op het einde. De stempel met m 41
Die M in de jas niet op de plaats waar het gemaakt is? want zover ik weet is M41 niet eens een officiele benaming! Lijkt mij dus erg sterk dat ze dat er dan in zetten! Weet niet waar de M precies voor staat (welke plaats) maar 41 duid dacht ik gewoon op 1941 en niet op het model zelf (wat tevens volgens mij toch een M40 is!!??
Plaats reactie