vraagje,..
- Reca
- Lid
vraagje,..
ik vroeg me af of er een goed referentieboek is waarin info staat over de verschillende uitvoeringen van allerlei (duitse) medailles/onderscheidingen en de huidige marktwaarde. En wat is de beste beurs voor Duits spulk voor een redelijke prijs?
mvg
Rémy
mvg
Rémy
----
- seabee
- Lid
- Michael
- Lid
- Contacteer:
Wat staat zoal in hun Catalogus? Is het veilig om je gegevens te geven en in te loggen?seabee schreef:Je zal dan het boek van Detlev Niemann moeten hebben.
http://www.detlev-niemann.de/eng/index.htm
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Nick
- Lid
Het is veilig om je daar aan te melden. Ik heb nog nooit problemen gehad.Michael schreef:Wat staat zoal in hun Catalogus? Is het veilig om je gegevens te geven en in te loggen?seabee schreef:Je zal dan het boek van Detlev Niemann moeten hebben.
http://www.detlev-niemann.de/eng/index.htm
In de catalogus staan vanallerlei medailles etc vanaf 1871 tot 1945. Erg handig boek, alleen het is geen handformaatboek

Infanterie: Königin aller Waffen!
- Giel
- Lid
- Giel
- Lid
Re: ..
Ik zei het toch, DN cataloog.Rémy carré schreef:maar ik vind nog belangrijker als de marktwaarde het fakes van real onderscheiden om dus miskopen te voorkomen. Dus wat is hier goed voor (en liefst ook betaalbaar)
mvg
Rémy
Simon, dit boek is gebaseerd op de prijzen van vandaag, dit boek zal zeker een jaar zijn dienst doen. De prijzen gaan ook niet elke dag in de lucht he.
- SiNiStEr
- Lid
Re: ..
NouGiel schreef:Ik zei het toch, DN cataloog.Rémy carré schreef:maar ik vind nog belangrijker als de marktwaarde het fakes van real onderscheiden om dus miskopen te voorkomen. Dus wat is hier goed voor (en liefst ook betaalbaar)
mvg
Rémy
Simon, dit boek is gebaseerd op de prijzen van vandaag, dit boek zal zeker een jaar zijn dienst doen. De prijzen gaan ook niet elke dag in de lucht he.

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Reca
- Lid
.
het zal wel aan mij liggen maar onder het kopje Reference books for medals vind ik alleen:
-"Die Inhaber der Anerkennungsurkunde des Oberbefehlshabers des Heeres"
die iets met duitse wo2 heeft te maken maar dit is toch niet de catalogus?
mvg
Rémy
ps is het boek bewertungs-katalog orden und ehrenzeichen Deutschland 1871-1945 wat?? (het gaat hier om een ouder tweedehands boek maar wel detlev niemann )
mvg
Rémy
ps is het boek bewertungs-katalog orden und ehrenzeichen Deutschland 1871-1945 wat?? (het gaat hier om een ouder tweedehands boek maar wel detlev niemann )
----
- Giel
- Lid
Re: .
Neen, dat boekje is wel verouderdRémy carré schreef:het zal wel aan mij liggen maar onder het kopje Reference books for medals vind ik alleen:
mvg
Rémy