Wat denken jullie hiervan ( wo1 helm wo2 gebruikt)
-
- Lid
- Mooyman
- Lid
Heruitgegeven Sander , vaak werd een donkergroene laag over de appelgroen heen gedaan.sander vw schreef:
Mooyman, tuurlijk op het eind van de oorlog, als de helm nog goed was moet hij geen nieuwe halen he
Die van mij heeft daar zelfs nog een rauchtarn laag overheen, foto moet nog wel ergens op het forum staan.
Collector of uniforms of the enemy
- Michael_Wittmann
- Lid
Oosterijks?sander vw schreef:owja, de moddellen van die helmen kenik niet zo goed, maar dat die Oostenrijks was weet ik, ale het type is Oostenrijks
Mooyman, tuurlijk op het eind van de oorlog, als de helm nog goed was moet hij geen nieuwe halen he
Vertel er eens wat meer over
Mvg
Mehr Sein Als Scheinen!
-
- Lid
heruitgegeven helmen zijn tochmet grijze verf vanaf 1944.... De donkergroene verf diende alleen voor het bedekken van decalsMooyman schreef:Heruitgegeven Sander , vaak werd een donkergroene laag over de appelgroen heen gedaan.sander vw schreef:
Die van mij heeft daar zelfs nog een rauchtarn laag overheen, foto moet nog wel ergens op het forum staan.
- Michael_Wittmann
- Lid
- Michael_Wittmann
- Lid
- SiNiStEr
- Lid
- Mooyman
- Lid
Grijze verf .sander vw schreef:heruitgegeven helmen zijn tochmet grijze verf vanaf 1944.... De donkergroene verf diende alleen voor het bedekken van decalsMooyman schreef:Heruitgegeven Sander , vaak werd een donkergroene laag over de appelgroen heen gedaan.sander vw schreef:
Collector of uniforms of the enemy
- Michael_Wittmann
- Lid
Opletten dat hij niet van de helmpainter af komtSiNiStEr schreef:Super!!! Hele mooie aanwinst Wittmann. Heb zelf zojuist een mooie M42 helm met wintercamo gekocht voor een mooi bedrag. Deze komt nog wel op het forum te staan. Hij is voor mijn Duitse winter FLAK-gunner die ik wil gaan maken.
Mvg
Mehr Sein Als Scheinen!
-
- Lid
jaMooyman schreef:Grijze verf .sander vw schreef:heruitgegeven helmen zijn tochmet grijze verf vanaf 1944.... De donkergroene verf diende alleen voor het bedekken van decalsMooyman schreef: Heruitgegeven Sander , vaak werd een donkergroene laag over de appelgroen heen gedaan.
http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... p?t=108704
http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... ht=reissue
http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... ht=reissue
.....