Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
sander vw schreef:
Mooyman, tuurlijk op het eind van de oorlog, als de helm nog goed was moet hij geen nieuwe halen he
Heruitgegeven Sander , vaak werd een donkergroene laag over de appelgroen heen gedaan.
Die van mij heeft daar zelfs nog een rauchtarn laag overheen, foto moet nog wel ergens op het forum staan.
sander vw schreef:
Mooyman, tuurlijk op het eind van de oorlog, als de helm nog goed was moet hij geen nieuwe halen he
Heruitgegeven Sander , vaak werd een donkergroene laag over de appelgroen heen gedaan.
Die van mij heeft daar zelfs nog een rauchtarn laag overheen, foto moet nog wel ergens op het forum staan.
heruitgegeven helmen zijn tochmet grijze verf vanaf 1944.... De donkergroene verf diende alleen voor het bedekken van decals
Super!!! Hele mooie aanwinst Wittmann. Heb zelf zojuist een mooie M42 helm met wintercamo gekocht voor een mooi bedrag. Deze komt nog wel op het forum te staan. Hij is voor mijn Duitse winter FLAK-gunner die ik wil gaan maken.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
sander vw schreef:
heruitgegeven helmen zijn tochmet grijze verf vanaf 1944.... De donkergroene verf diende alleen voor het bedekken van decals
SiNiStEr schreef:Super!!! Hele mooie aanwinst Wittmann. Heb zelf zojuist een mooie M42 helm met wintercamo gekocht voor een mooi bedrag. Deze komt nog wel op het forum te staan. Hij is voor mijn Duitse winter FLAK-gunner die ik wil gaan maken.
Mooyman schreef: