Wat denken jullie hiervan ( wo1 helm wo2 gebruikt)

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Grijs-groen zal je dan waarschijnlijk bedoelen, een vraag aan je Sander, koop je wel eens research boek?.
Collector of uniforms of the enemy
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

tuurlijk :wink:
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Michael_Wittmann schreef:
SiNiStEr schreef:Super!!! Hele mooie aanwinst Wittmann. Heb zelf zojuist een mooie M42 helm met wintercamo gekocht voor een mooi bedrag. Deze komt nog wel op het forum te staan. Hij is voor mijn Duitse winter FLAK-gunner die ik wil gaan maken.
Opletten dat hij niet van de helmpainter af komt ;)

Mvg
Hey Micheal,

neeh hoor wees maar niet bang. De helm is gewoon orgineel en stel je van de wintercamo niet teveel voor. Op sommige plaatsen zie je nog heel iets groen door de donkerdere groen-grijze verf van de helm doorkomen en daarover is duidelijk door de oorspronkelijke eigenaar slechte witte verf gestreken die op veel plaatsen weer weggesleten is en nog slechts mondjesmaat op de helm zit. Er komen over een tijdje nog wel wat foto's van op het forum te staan. De helm is niet in superstaat maar voldoet aan mijn eisen. Voor de rest zijn de helmnieten vervangen(waren in slechte staat) en is de kinriem ook weg. Toch een leuke helm voor een leuke prijs.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

sander vw schreef:tuurlijk :wink:
Moet je ze ook eens lezen in plaats van plaatjes kijken :wink: :) .
Collector of uniforms of the enemy
Plaats reactie