the helmet painter
- killingspree
- Lid
the helmet painter
dit echt echt niet normaal !
van de ene kant zeg ik dat dit verboden zou moeten worden !
van de andere kant zeg ik dat deze man wel een echte kunstenaar is !
zo komt er wel rommel op de markt
wat is jullie mening
http://www.thehelmetpainter.com/main2.html
van de ene kant zeg ik dat dit verboden zou moeten worden !
van de andere kant zeg ik dat deze man wel een echte kunstenaar is !
zo komt er wel rommel op de markt
wat is jullie mening
http://www.thehelmetpainter.com/main2.html
- Michael_Wittmann
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Voor re-enactment is het wel goed om zulke helmen te gebruiken. Alleen de helmen moeten dan wel gemerkt worden als zijde niet orgineel. Zodat deze later niet als "orgineel" worden verkocht. Zo is de komt er dan minder rommel op de markt. Hij kan wel aangeven dat ze repro zijn, maar degene die de helm koopt zou hem door kunnen verkopen als orgineel. Dus ik vind dat er een kenmerk in aan gebracht moet worden.
- Peter M
- Lid
Re: the helmet painter
En anders niet? Dagelijks beginnen er mensen met het reproduceren van dit soort zaken...en de meesten daarvan 'vergeten' al bij de eerste verkoop te vermelden dat het reproducties zijn.killingspree schreef: zo komt er wel rommel op de markt
- killingspree
- Lid
- killingspree
- Lid
zoals eerder gezegt
eigenlijk zouden deze repros van binnen gewoon on uit wis baar roze moeten zijn en repro broeken van de binnen kant oranje of zo ( ten zij het wende broeken zijn
)
kijk een reenactor maakt dat niks uit. de leek ziet dat er aan de buiten kant niet aan en de verzamelaar kloot zich niet met het kope van ene repro als zijnde orgineel !
zijn alle problemen toch op gelost !
niels
ik heb zelf ook zo'n helm van thehelmetpainter die gaat na mijn vakantie de verkoop in ( ik vertrek over een kwartier
)
die helm word ook niet goed koop verkocht maar wel als een repro !
eigenlijk zouden deze repros van binnen gewoon on uit wis baar roze moeten zijn en repro broeken van de binnen kant oranje of zo ( ten zij het wende broeken zijn

kijk een reenactor maakt dat niks uit. de leek ziet dat er aan de buiten kant niet aan en de verzamelaar kloot zich niet met het kope van ene repro als zijnde orgineel !
niels
ik heb zelf ook zo'n helm van thehelmetpainter die gaat na mijn vakantie de verkoop in ( ik vertrek over een kwartier

- John Rambo
- Lid
- Michael_Wittmann
- Lid
Ja precies gewoon duitse helmen (en andere dan natuurlijk) die onder UV paars of weet ik wat voor een kleur op lichten! ook met armbanden uniformen petten enz...killingspree schreef:zoals eerder gezegt
eigenlijk zouden deze repros van binnen gewoon on uit wis baar roze moeten zijn en repro broeken van de binnen kant oranje of zo ( ten zij het wende broeken zijn)
niels
ik heb zelf ook zo'n helm van thehelmetpainter die gaat na mijn vakantie de verkoop in ( ik vertrek over een kwartier)
Mehr Sein Als Scheinen!
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- SiNiStEr
- Lid